وزیر خارجه روسیه خواستار شد: لغو فوری تحریم تسلیحاتی ایران

وزیر امور خارجه روسیه خواستار لغو فوری تحریم های تسلیحاتی ایران شد و این امر را موجب مشارکت بیشتر ایران در مبارزه با تروریسم عنوان نمود. به گزارش اعتدال پرس، مهر به نقل از رویترز نوشت: وزیر امور خارجه روسیه خواستار لغو فوری تحریم های تسلیحاتی ایران شد و این امر را موجب مشارکت بیشتر ایران […]

image_pdfimage_print

وزیر امور خارجه روسیه خواستار لغو فوری تحریم های تسلیحاتی ایران شد و این امر را موجب مشارکت بیشتر ایران در مبارزه با تروریسم عنوان نمود.

به گزارش اعتدال پرس، مهر به نقل از رویترز نوشت: وزیر امور خارجه روسیه خواستار لغو فوری تحریم های تسلیحاتی ایران شد و این امر را موجب مشارکت بیشتر ایران در مبارزه با تروریسم عنوان نمود.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: ما خواستار لغو تحریم های تسلیحاتی ایران در اسرع وقت بوده و از گزینه های مطروحه توسط مذاکره کنندگان ایرانی در این خصوص حمایت می کنیم.

وی در ادامه به خبرنگاران گفت: ایران از حامیان همیشگی مبارزه با داعش است و لغو تحریم های تسلیحاتی ایران باعث می شود تا این کشور در نبرد ب تروریسم کارآمدی بیشتری داشته باشد.

گفتنی است مسأله تحریم تسلیحاتی ایران از موانع مهم پیش رو در به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای در جریان بوده و منابع خبری مذاکرات کنونی را در راستای بحث و تبادل نظر در جهت حل و فصل آن قلمداد نموده اند.

انتهای خبر