معاون برنامه ریزی شهردار تبریز عنوان کرد: چابک سازی و حذف سازمان های موازی در شهرداری

معاون برنامه ریزی و توسعه شهردار تبریز پویایی بیشتر شهرداری ها را منوط به چابک سازی و حذف سازمانهای موازی در بدنه شهرداری های دانست. به گزارش اعتدال پرس، محمد ابراهیم رمضانی در دیدار با مدیران شهرداری کاشان گفت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور اصول و مبانی چابک سازی شهرداری ها را […]

image_pdfimage_print

معاون برنامه ریزی و توسعه شهردار تبریز پویایی بیشتر شهرداری ها را منوط به چابک سازی و حذف سازمانهای موازی در بدنه شهرداری های دانست.

به گزارش اعتدال پرس، محمد ابراهیم رمضانی در دیدار با مدیران شهرداری کاشان گفت: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور اصول و مبانی چابک سازی شهرداری ها را ارسال نمود است که باید بر اساس این دستور العمل نسبت به اصلاح ساختار فعلی شهرداری ها اقدام شود.

رمضانی با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز به دنبال بهبود روش ها و فرایند های اجرای کار در این سازمان بزرگ می باشد، گفت: با ارائه آموزش های مناسب در خصوص بهبود روش ها و تشکیلات شهرداری تبریز و اجرای منظم و تاثیر گذار برنامه های آموزشی برای کارکنان شهرداری به دنبال بهبود فرایند های اجرای کارها در شهرداری تبریز هستیم.

وی با اعلام اینکه به دنبال احصا فرایندها و عملکرد شهرداری تبریز هستیم افزود: در طول دو سال گذشته به این نتیجه رسیده ایم که برای افزایش سرعت و کیفیت و کاهش هزینه های اضافی شهروندان بر اثر بخشی فعالیت های مختلف شهرداری تاکید شود.

رمضانی با تاکید بر نقش بخش خصوصی در کاهش بار فعالیت شهرداری ها گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود خارج از مجموعه شهرداری و با برون سپاری برخی فعالیت های شهرداری تبریز روز بروز به سمت افزایش رضایتمندی شهروندان از فعالیت های شهرداری پیش می رویم.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهردار تبریز با تاکید بر اهمیت نقش آموزش بر همکاران شهرداری گفت: در مدت اخیر در این راستا با گسترش آموزش های همکاران قدم های مناسبی در این راستا برداشته شده است.

گفتنی است ۲۲ نفر از مدیران شهرداری کاشان طی سفر دو روزه برای آشنایی با فعالیت های شهرداری کلانشهر تبریز در این شهر حضور دارند.

منبع: قدس آنلاین

انتهای خبر