تکمیلی۲: دور جدید تغییرات در استانداری آذربایجان شرقی کلید خورد/ انتصاب چند بخشدار و معاون جدید فرماندار از سوی وزارت کشور

در راستای تکمیل پست های خالی بخشداران و معاونین فرمانداری ها در چند شهرستان مختلف استان آذربایجان شرقی، از سوی وزارت کشور احکام چند تن از این بخشداران و معاونین جدید فرمانداران صادر شد. به گزارش اعتدال پرس، طی یک جابجایی و همزمان با انتصاب بخشدار جدید جلفا، بخشدار اصلاح طلب سابق جلفا بعنوان معاون […]

image_pdfimage_print

در راستای تکمیل پست های خالی بخشداران و معاونین فرمانداری ها در چند شهرستان مختلف استان آذربایجان شرقی، از سوی وزارت کشور احکام چند تن از این بخشداران و معاونین جدید فرمانداران صادر شد.

به گزارش اعتدال پرس، طی یک جابجایی و همزمان با انتصاب بخشدار جدید جلفا، بخشدار اصلاح طلب سابق جلفا بعنوان معاون سیاسی جدید فرماندار این شهرستان منصوب و معاون سیاسی فرماندار نیز عهده دار معاونت برنامه ریزی و عمرانی این فرمانداری شد.

به پیشنهاد جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی و طی حکمی از سوی وزیر کشور، صادق احمدی بعنوان معاون سیاسی فرماندار شهرستان جلفا منصوب شد.دور جدید تغییرات در استانداری کلید خورد / بخشدار اصلاح طلب جلفا بعنوان معاون جدید فرماندار این شهرستان منصوب شد

صادق احمدی، متولد ۱۳۵۷ شهرستان شاهین دژ و دارای لیسانس فلسفه و فوق لیسانس علوم سیاسی بوده و در حال حاضر دانشجوی دکتری علوم سیاسی می باشد . وی چهار سال عضو  شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شهید مدنی تبریز بوده و مسولیت انجمن گروه فلسفه این دانشگاه نیز بر عهده وی بود .

پیش از این “علیرضا یونسی ارسی” معاونت سیاسی فرمانداری تبریز را از سال ۹۳ بر عهده داشت.

سوابق کاری ومدیریتی:

کارشناس امور دانشجویی دفتر سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجانشرقی بمدت ۴ سال

کارشناس امور اداری و مالی استانداری بمدت ۳ سال.

کارشناس بهره وری دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بمدت ۳ سال .

احمدی از یک سال و نیم گذشته  مسولیت بخشداری جلفا را برعهده داشت.

انتصاب بخشدار جدید جلفا / یک اصلاح طلب جایگزین یک اصلاح طلب دیگر شد

انتصاب بخشدار جدید جلفا / یک اصلاح طلب جایگزین یک اصلاح طلب دیگر شد / سید حسام الدین حسامی بخشدار جلفا شدطی حکمی از سوی استاندار آذربایجانشرقی سید حسام الدین حسامی بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان جلفا منصوب شد .

حسامی جایگزین صادق احمدی بخشدار  این شهرستان میشود که همزمان با این انتصاب به سمت معاون فرماندارشهرستان جلفا منصوب شده است .

سید حسام الدین حسامی متولد ۱۳۶۱ در شهر تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک میباشد .

وی داماد نصرت شاهدی و همسر سمانه شاهدی، دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش آذربایجان شرقی است.

سوابق شغلی:

مدیر کنترل کیفی در یک کارخانه خودرو سازی (بخش خصوصی)
کارشناس در اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی
کارشناس در فرمانداری تبریز، بخشداری مرکزی تبریز-جانشین بخشدار مرکزی تبریز
مدرس دانشگاه ( دانشگاه های آزاد ایلخچی و پیام نور تبریز)
عضو و مهندس ناظر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

یونسی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار جلفا شد

این گزارش همچنین حاکی است، طی حکم دیگری، “علیرضا یونسی ارسی” به عنوان معاون جدید معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری شهرستان جلفا منصوب شد.

بعد از انتصاب حسام الدین حسامی به سمت بخشدار مرکزی شهرستان جلفا و دکتر صادق احمدی بعنوان معاون سیاسی واجتماعی فرماندار ، علیرضا یونسی ارسی نیز که پیش از این معاون سیاسی بود، طی حکمی از سوی وزارت کشور مسولیت معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی را بر عهده خواهد گرفت .

یونسی از نیروهای وزارت کشور و دارای ۲۵ سال سابقه خدمت در فرمانداری جلفا هست. وی که تنها مدیر بومی حاضر در فرمانداری جلفا می باشد تمام بیست و پنج سال خدمت خود را در فرمانداری جلفا و در دفتر سیاسی خدمت کرده است.

پیش از این خاکپور عهده دار سمت معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار جلفا بود که از اواخر سال گذشته، از این سمت خداحافظی کرده بود.

فرمانداری جلفا دارای دو معاونت و دو بخشدار( بخشداری مرکزی جلفا و بخشداری سیه رود) میباشد .

گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید فرماندار جلفا، دوشنبه  ۱۲ مرداد ساعت ۱۰ صبح در محل فرمانداری جلفا برگزار می‌شود .

همچنین طی حکم دیگری از سوی وزیر کشور، رضا رحمت الهی بعنوان بخشدار جدید بخش مرکزی آذرشهر منصوب شد.طی حکمی از سوی استاندار آذربایجانشرقی ؛ رضا رحمت الهی بعنوان بخشدار جدید بخش مرکزی آذرشهر منصوب شد

علیار راستگو، فرماندار شهرستان آذرشهر در آیین معارفه بخشدار حومه این شهرستان گفت: مدیران دولت تدبیر و امید عصاره ۳۷ سال مدیریت در کشور بوده و از نظر توان فکری ،مدیریتی، اقتصادی،اجتماعی و سیاسی فوق العاده توانمند و کارآمد هستند.

وی در ادامه افزود: درعرصه بین المللی دولت تدبیر و امید توانسته است با تدابیر و حمایتهای مقام معظم رهبری از تیم هسته ای در مساله مذاکرات با قدرتهای جهان و نیز تعامل با کشورهای منطقه ای و جهانی  ، شرایط به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر و توهم ایران هراسی از بین برود .

در این مراسم، رضا رحمت الهی بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان آذرشهر معرفی شد.

گفتنی است معاون فرمانداری کلیبر نیز که از چندین ماه پیش به دلیل انتصاب وی به عنوان فرماندار خداآفرین بلاتصدی باقی مانده است، طی هفته جاری معرفی و شروع بکار خواهد شد.

 خبرتکمیلی: معاون فرماندار کلیبر هم مشخص شد

معاون فرماندار کلیبر بعد از ۷ ماه سرانجام مشخص شد.

آخرین اخبار اختصاصی رسیده به اعتدال پرس حاکی است، طی حکمی از سوی وزارت کشور، قاسم زاده به عنوان معاون فرمانداری کلیبر معرفی شده و مراسم معارفه وی پس فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد.

رحیم قاسم زاده از کارشناسان استانداری آذربایجان شرقی بوده و در حال حاضر به عنوان مسئول روابط عمومی فرمانداری تبریز مشغول فعالیت می باشد.

انتهای خبر