رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان: فرصت طلبی و مصادره ممنوع!/ دنبال پست و مقام نیستیم

همزمان با تشدید رقابت های درونی حامیان دکتر روحانی در استان برای گرفتن ابتکار عمل در چینش های مدیریتی استان و بدنبال گردهمآیی هفته قبل طیف احزاب اصلاح طلب حامی روحانی در تبریز، نشست هم اندیشی روسای ستادهای مردمی دکتر روحانی در استان آذربایجانشرقی با حضور مهندس حسینی در بناب برگزار شد.  به گزارش اعتدال […]

image_pdfimage_print

همزمان با تشدید رقابت های درونی حامیان دکتر روحانی در استان برای گرفتن ابتکار عمل در چینش های مدیریتی استان و بدنبال گردهمآیی هفته قبل طیف احزاب اصلاح طلب حامی روحانی در تبریز، نشست هم اندیشی روسای ستادهای مردمی دکتر روحانی در استان آذربایجانشرقی با حضور مهندس حسینی در بناب برگزار شد.

 به گزارش اعتدال پرس به نقل از برخی منابع ، در این برنامه که همراه با برنامه افطاری انجام شد، رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان ضمن قدرانی از تلاش های روسای ستاد های شهرستانی دکتر روحانی گفت: برخی فکر میکنند که پنج ماه پیش نیز همانند امروز می توانستیم به این راحتی جمع شویم و مطالباتمان را مطرح کنیم؛ این گروه در اشتباه هستند؛ این فضا بعد از 24 خرداد و انتخاب دکتر روحانی به وجود آمده است.

وی با اشاره به وحدت و هماهنگی بین کلیه مسولین ستادهای روحانی در استان از اولین روز فعالیت تا حال، به برخی افراد فرصت طلب که میخواهند به خاطر نفس خود و حب دنیا ایجاد اختلاف کنند؛ من به این افراد هشدار می دهم. از اهداف و آرمانهایمان عدول نخواهیم کرد و این اجازه را نیز به فرصت طلبان و مصادره کنندگان این پیروزی نخواهیم داد.

حسینی ضمن دعوت مسولین ستادها به وحدت و همدلی بیشترو با یادآوری برنامه ها و فعالیت های ستاد و عهد وپیمانی که بسته شده، قول داد که با تمام وجود از این تشکل حمایت خواهد کرد.

نماینده سابق مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه کوچک ترین علاقه ای به گرفتن پست و مقام از وزارت گرفته تا استانداری ندارد، گفت: با این وجود اجازه نخواهیم داد کسانی غیر از این مجموعه تلاشهای صادقانه و شبانه روزی شما را مصادره کرده و تصاحب نماید و در هر حال از مدیران اجرایی منصوب از طرف دکتر روحانی با تمام وجود حمایت خواهیم کرد.

حسینی در ادامه مطالبش یادآورشد: انتخاب مدیران توانمند و شناسنامه دار و شناخته شده در استان کمترین خواسته مردم از دکتر روحانی است و ما نیز با تمام وجود از مدیران شایسته حمایت خواهیم کرد.

حسینی در پایان سخنان خود از برگزاری این جلسات در بازه های زمانی پانزده روزه خبر داد و گفت: انشاء الله ادامه این جلسات را بصورت دوره ای در شهرستان ها برگزار خواهیم کرد .

در این نشست  رحیمیان رییس ستاد انتخاباتی روحانی در بناب به بیان دیدگاه های خود در خصوص مدیران دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: توانمندی، تخصص، کارامدی، شجاعت و داشتن روحیه اعتدالی از خصوصیات مدیران آینده به شمار میرود. به عقیده من روند کشور تحت تاثیر جریان اعتدال گرایی قرار خواهد گرفت و در نتیجه جریان افراطی به حاشیه خواهد رفت.

وی در ادامه با انتقاد شدید از کسانی که ستادهای دکتر روحانی را در زمان انتخابات راکد و بدون فعالیت معرفی میکنند و نقش ستادها را کم اهمیت جلوه میدهند گفت: مردم به شعار اعتدال و برنامه های دولت تدبیر و امید روحانی رای داده اند و این پیروزی محقق نمیشد مگر با حمایت های آقایان هاشمی رفسنجانی و خاتمی و تلاش های شبانه روزی ستادهای مردمی دکتر روحانیپ.

در ادامه آقایان امیررضا رضایی رییس ستاد مراغه، یوسف علی خدیوی و رحمان اکبر زاده از ستاد ملکان، علیرضا آریامنش از ستاد میانه، حسن وحدانی از ستاد بستان اباد، میر یعقوب درشکه ساز از ستاد ایلخچی ضمن حمایت قاطع از مدیریت و سازماندهی و هماهنگی دکتر پوری حسینی در ستاد استان، از ایشان خواستند در مقابل برخی فرصت طلبان مقاومت کنند.

انتهای خبر