راز تصادف بازیکن تراکتورسازی فاش شد!

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز دلیل مصدومیت محمد کریمیان را فاش کرد.     حمید زینی زاده در گفت و گو با برنامه تلویزیونی 90 در خصوص دلیل مصدومیت هافبک تراکتورسازی گفت: امروز در ملاقاتی که با کریمیان داشتم با همسر ایشان صحبتی کردیم که وی دلیل این مصدومیت را تصادف و درگیری خواند. وی […]

image_pdfimage_print

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز دلیل مصدومیت محمد کریمیان را فاش کرد.

 

 

حمید زینی زاده در گفت و گو با برنامه تلویزیونی 90 در خصوص دلیل مصدومیت هافبک تراکتورسازی گفت: امروز در ملاقاتی که با کریمیان داشتم با همسر ایشان صحبتی کردیم که وی دلیل این مصدومیت را تصادف و درگیری خواند.
وی اضافه کرد: همسر کریمیان اظهار داشت که شنبه شب از میهمانی بر می گشتند که به دنبال وقوع تصادف، درگیری بین مهدی و ضارب انجام شد که بر اساس ضربه ای که به سر وی وارد شد.

 

 
زینی زاده افزود: بعد از وقوع این درگیری کریمیان به درمانگاهی در کوی ولیعصر منتقل می شود که به دلیل شدت مصدومیت به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل می شود.
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: به گفته همسر وی، ضارب نیز در بردن کریمیان به بیمارستان همراه آنان بود.
بر اساس گفته های زینی زاده به دلیل مشهور بودن کریمیان نخواسته اند موضوعات رسانه ای شود.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود به دلیل برخورد خودروی کریمیان به درخت این مصدومیت پیش آمده بود ولی با انتشار تصویر خودروی وی در نصر نیوز و رسانه ای شدن آن به مرور دلایل دیگری مطرح شد.

انتهای خبر