رضایی، رئیس دانشگاه آزاد واحد بین‌المللی مرند شد/ حذف یکی از کاندیداهای مجلس در اهر

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و تبریز طی حکمی، به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ویژه مرند انتخاب شد. به گزارش اعتدال پرس، دکتر علی رضایی رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد تبریز با حکم میرزاده به سمت رئیس دانشگاه آزاد واحد بین‌المللی شهرستان ویژه مرند منصوب گردید. دو ماه پیش و بدنبال تغییرات ساختاری […]

image_pdfimage_print

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و تبریز طی حکمی، به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ویژه مرند انتخاب شد.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر علی رضایی رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد تبریز با حکم میرزاده به سمت رئیس دانشگاه آزاد واحد بین‌المللی شهرستان ویژه مرند منصوب گردید.

دو ماه پیش و بدنبال تغییرات ساختاری و مدیریتی در واحدهای استانی دانشگاه آزاد، علی رضایی از مسئولیت ریاست دانشگاه آزاد واحد تبریز برکنار و دکتر انگجی به جای وی به این سمت انتخاب گردید اما طولی نکشید که با رایزنی های صورت گرفته علی رضایی دوباره به ریاست یکی از واحدهای دانشگاه آزاد در استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

در قسمتی از حکم انتصاب وی که به امضای دکتر حمید میرزاده رسیده آمده است: ” نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم  به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، صداقت کاری، امانتداری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید”.

به نظر می رسد با این انتصاب، رضایی که پیش از این شنیده می شد سودای کاندیداتوری در انتخابات مجلس را از شهرستان اهر در سر دارد منصرف شده و عطای نمایندگی را به لقایش بخشیده است.

نکته جالب دیگر در انتصاب رضایی این است که در حالیکه با استانی شدن ساختار دانشگاه آزاد، حکم روسای واحدهای شهرستانی می بایست از سوی رئیس دانشگاه آزاد استان صادر شود ولی حکم رضایی مستقیما توسط دکتر میرزاه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور صادر شده است.

انتهای خبر