اولین واکنش به ناکامی های اخیر تیم در لیگ برتر؛ تغییرات مدیریتی در تراکتورسازی کلید خورد/ عباسی: حضور علیرضا پژمان در تیم قطعی است

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: حضور علیرضا پژمان به عنوان دستیار تونی اولیویرا در کنار تیم قطعی شده است. به گزارش اعتدال پرس، به دنبال ناکامی های تیم تراکتورسازی در بازیهای آغازین لیگ برتر فوتبال و اعتراضات هواداران به برخی مسئولان این تیم، تغییرات مدیریتی و فنی را در این تیم کلید زد. سرمربی، […]

image_pdfimage_print

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: حضور علیرضا پژمان به عنوان دستیار تونی اولیویرا در کنار تیم قطعی شده است.

به گزارش اعتدال پرس، به دنبال ناکامی های تیم تراکتورسازی در بازیهای آغازین لیگ برتر فوتبال و اعتراضات هواداران به برخی مسئولان این تیم، تغییرات مدیریتی و فنی را در این تیم کلید زد.

سرمربی، مدیرعامل و سرپرست تیم سه گزینه مطرح شده برای تغییر در تیم هستند که البته با توجه به حمایت هواداران از تونی الیویرا احتمال تغییر وی ضعیف بوده و متقابلا با توجه به هجمه های صورت گرفته علیه ذولفقاری سرپرست این تیم در برخی محافل و رسانه های استان و از جمله با توجه به انتقاد مطرح شده از سوی الیویرا در پایان بازی اخیر این تیم علیه وی، احتمال برکناری ذولفقاری بیشتر از همه است.

همچنین با توجه به حمایت سردار کریمیان رئیس هیئت مدیره و اکثریت اعضای هیئت مدیره از عباسی مدیرعامل باشگاه و علی رغم فشار برخی هواداران، تغییر وی حداقل به این زودی اتفاق نخواهد افتاد.عباسی: حضور علیرضا پژمان در تیم قطعی شده است/ رحیم زاده به احتمال زیاد در کمیته فنی تیم باشند

در این راستا عباسی برای کنترل فضا، دست بکار شده و با آوردن دستیار جدید برای تونی سعی در مدیریت این اعتراضات و گذر از بحران ناکامی های تیم دارد.

سعید عباسی امروز در گفتگو با خبرنگاران با تایید برخی شایعات مطرح شده، اذعان کرد: بعد از صحبت هایی که با علیرض پژمان مربی فوتبال داشته ایم، قرار شده است که وی به عنوان دستیار ایرانی تونی در کنار تیم باشد.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: البته قرار بر این بود وی از مدت ها قبل در کنار تیم باشند، اما بدلیل مشغله کاری، قرار بر این شد که بعد از اتمام کارشان به تیم اضافه شوند.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز بیان کرد: به احتمال زیاد در روز های آتی وی در باشگاه حضور پیدا کنند و به صورت رسمی قرار دادشان بسته شود، تا در ادامه در کنار تیم به عنوان دستیار تونی اولیویرا باشد.

عباسی در رابطه با رحیم قادر زاده افزود: به احتمال زیاد بعد از مطرح و رد شدن تعداد دیگری از گزینه های دیگر، وی به عنوان کمیته فنی و مشاور در کنار تیم باشند، البته در صورت صلاحدید سرمربی، شاید وی نیز بعد از هفته های بعدی، به عنوان دستیار در کنار تیم باشند.

وی در ادامه در رابطه با وضعیت تیم گفت: بعد از منتفی شدن برگزاری مسابقات جام شهدا، قرار بر این شده است تا روز دوشنبه بازیکنان و کادرفنی در استراحت باشند و از دوشنبه تمرینات تیم از سر گرفته می شود.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در پایان صحبت هایش اذعان کرد: با توجه به اینکه قرار است در مسابقات جام حذفی حضور داشته باشیم، قرار شده است تمرینات تیم از دوشنبه با جدیت بیشتری برگزار شود.

انتهای خبر