پیروزی ستارگان جهان برابر ایران/ پروین: نباید می باختیم؛ از هنرمندان عذرخواهی می کنم/ لوئیس فیگو: تماشاگران و فضای ورزشگاه فوق‌العاده بودند

تیم فوتبال ستارگان جهان با سه گل، تیم ستارگان ایران را در ورزشگاه آزادی تهران شکست داد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از خبرگزاری آنا، تیم های فوتبال ستارگان ایران و جهان امروز در دیداری خیریه به نفع بیماران MS، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی […]

image_pdfimage_print

تیم فوتبال ستارگان جهان با سه گل، تیم ستارگان ایران را در ورزشگاه آزادی تهران شکست داد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از خبرگزاری آنا، تیم های فوتبال ستارگان ایران و جهان امروز در دیداری خیریه به نفع بیماران MS، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی ۳ بر صفر ستارگان جهان خاتمه یافت.

در این بازی که با قضاوت خداداد افشاریان برگزار شد، روبرتو کارلوس ، لوئیس فیگو و پائولتا برای تیم منتخب جهان گل زدند. ضمن اینکه مهدی هاشمی‌نسب در دقیقه ۲۰ و روی سانتر خداداد عزیزی دروازه ویتور بایا را باز کرد اما داور این گل را نپذیرفت.فوتبال

احمدرضا عابدزاده، مهدی هاشمی‌نسب، یحیی گل‌محمدی، جواد زرینچه (۴۲- محمد نوازی)، کریم باقری، جواد نکونام، علیرضا نیکبخت واحدی، حمید استیلی (۳۶- علیرضا منصوریان)، علی کریمی، فرهادمجیدی و خداداد عزیزی برای ایران در نیمه اول به میدان رفتند اما در نیمه دوم نفراتی همچون ابراهیم میرزاپور، مارکار آقاجانیان، محمدرضا مهدوی، عادل فردوسی‌پور ،کامران نجف‌زاده ، جواد هاشمی ،مجید نامجو مطلق و مهدی صالح پور به جای بازیکنان دیگر وارد زمین مسابقه شدند.

همچنین ویتور بایا، فابیو کاناوارو، فرناندو هیه‌رو، فرناندو کوتو، گایزکا مندییتا، لوئیس فیگو، روبرتو کارلوس، میشل سالگادو، ادگار داویدز، مارسل دسایی و دوایت یورک نفرات تیم ستارگان جهان را در ابتدای بازی تشکیل دادند که این تیم در نیمه نخست و نیمه دوم تغییرات بسیاری داشت. بودو ایلگنر هم دروازه‌بان ستارگان جهان در نیمه دوم بود.

پروین: نباید به تیم‌ ستارگان  جهان می باختیم/ از هنرمندان عذرخواهی می کنم

سرمربی تیم ستارگان فوتبال ایران گفت: در نیمه دوم دلشوره داشتم که باز هم گل بخوریم و آبرویمان برود.

دیدار فوتبال ستارگان ایران و جهان

علی پروین در پایان بازی تیم‌های ستارگان ایران و جهان ضمن بیان این مطلب گفت:‌ «اگر قرار است این گونه تیم‌ها به تهران بیایند باید از دو ماه قبل به ما خبر بدهند تا ۱۵ جلسه تمرین کنیم. شما دیدید که ما فقط ۲ جلسه تمرین کردیم که یک جلسه آن کارگران داخل زمین ریخته بودند.»

پروین درباره استفاده نکردن از هنرمندان در این بازی اظهار داشت:‌ « بازی خوبی بود اما همه می‌دانند که من از باخت بدم می‌آید به همین دلیل نمی‌توانستیم از آنها استفاده کنیم چرا که ما نباید می‌باختیم. من حتی نیمه دوم دلشوره داشتم که باز هم گل بخوریم وگرنه من مخلص هنرمندان هم هستم و اگر به آنها بازی نرسید از همگی آنها عذرخواهی می‌کنم.»

وی در پایان در مورد اینکه آیا فرهاد مجیدی قهر کرده که زودتر از سایرین از ورزشگاه بیرون رفته اظهار داشت: نه ! قهر چیست؟!

لوئیس فیگو: کی‌روش در ایران نماند او را به خانه‌ام می‌برم/تماشاگران و فضای ورزشگاه فوق‌العاده بودند

بازیکن تیم ستارگان جهان ضمن ابراز خوشحالی از سفرش به ایران گفت: تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی فوق‌العاده‌ بودند.

فیگو

به گزارش اعتدال پرس به نقل از خبرگزاری آنا، لوئیس فیگو پس از دیدار ستارگان جهان و ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: برای اولین بار است که به ایران سفر می کنم که این سفر برایم لذت‌بخش بود. از لحظه اولی که در فرودگاه از ما پذیرایی کردند شرایط بسیار خوب بود.

وی در ادامه در خصوص فضای ورزشگاه آزادی در جریان بازی دو تیم گفت: «تماشاگران و فضای ورزشگاه فوق‌العاده بود. احترام بسیار خوبی به ما گذاشتند.برای ما این اتفاق مهم بود زیرا بازی خیریه بود تا به یک‌سری از انسان‌هایی که بیمار هستند کمک شود. برای من و دوستانم لذت بزرگی بود.»

فیگو در مورد استفاده از کی‌روش در ایران گفت: «اگر کی‌روش در ایران نماند او را به خانه‌ام می‌برم. او در کنار اینکه یک مربی بزرگی است دوست خوبی برای من است. در دوران بازیکنی‌ام با او کار کرده‌ام. احساس می کنم به کی‌روش دین دارم. لطفی که او در حق من کرده است بسیار است. در ایران این اتفاق نیفتاد که او را ببینم اما همیشه برای او آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم همیشه موفق باشد.»

بازیکن سابق تیم ملی پرتغال در مورد انتخابات فیفا عنوان کرد: «به این موضوع علاقه دارم. من شکایت کردم از مسائلی که در ۶ ماه دیدم. مردم باید خوشحال باشند که این تغییر به وجود آمد. جامعه فوتبال و فیفا باید شفاف باشد و تمامش حرف نباشد. این مسئله نشان داد که کمی شفاف است. دوست دارم برای آینده همیشه فوتبال را دوست داشته باشم و عاشق فوتبال باشم.»

علت انصراف محسن تنابنده از بازی در تیم ستارگان چه بود؟

تنابنده

بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت از حضور در ترکیب تیم ستاره‌های ایران برای بازی امروز انصراف داد.

محسن تنابنده که با حضور در سریال پایتخت و اجرای نقش نقی معمولی محبوبیت قابل توجهی بین مردم کسب کرده است پس از دعوت به تیم فوتبال ستاره‌های ایران در تمرینات این تیم شرکت کرد اما امروز از حضور در ترکیب این تیم انصراف داد.
این بازیگر با انتشار عکس خود و علی کریمی در صفحه اینستاگرامش نوشت از تمرین کنار ستارگان فوتبال ایران لذت بردم اما ضمن احترام به برگزارکنندگان و انجمن بیماران ام‌اس که این بازی خیرخواهانه برای حمایت از آن‌ها برگزار می‌شود از حضور در این بازی به نفع بقیه دوستان فوتبالیست انصراف می‌دهم. الحق که آن‌ها برای این فرصت مغتنم لایق‌ترند. با تشکر از علی پروین و حسین یاریار که من را مورد لطف خود قرار دادند.

انتهای خبر