تهدید امام جمعه بناب در واکنش به برخی مسئولین: یا من باید بروم یا شما

خطیب جمعه بناب اظهار کرد: از این رو مسئولانی که تلاش می‌کنند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنها که با امکانات کم و نبود اعتبارات تلاش می‌کنند، به نوبه خود از آنها تشکر می‌کنم ولی در برابر آنهایی که اصول و موازین اسلامی را رعایت نکنند، تعارف ندارم! به گزارش اعتدال پرس به نقل […]

image_pdfimage_print

خطیب جمعه بناب اظهار کرد: از این رو مسئولانی که تلاش می‌کنند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنها که با امکانات کم و نبود اعتبارات تلاش می‌کنند، به نوبه خود از آنها تشکر می‌کنم ولی در برابر آنهایی که اصول و موازین اسلامی را رعایت نکنند، تعارف ندارم!

به گزارش اعتدال پرس به نقل از انعکاس بناب،  امام جمعه بناب  در خطبه های آیین عبادی نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به عظمت و بزرگی دین مبین اسلام، گفت: دین اسلام جامع ترین ادیان الهی است و همه برتریت ها و خوبیها در دین اسلام آمده است.سخنان صریح امام جمعه بناب در واکنش به عملکرد برخی مسئولین

وی با بیان اینکه اسلام دین قاطعی است، گفت: دین اسلام برای سعادت انسان هیچ چیزی کم نگذاشته است.

خطیب جمعه بناب مسلمانان شناسنامه دار را به عنوان دشمنان اصلی اسلام و مسلمانان واقعی دانست و گفت: امروز هر بلایی که بر سر مسلمانان می آید و تمام جنایت ها و کشت و کشتارهایی که انجام می گیرد همه توسط همین مسلمانان شناسنامه دار مدیریت می شود که در صورت واقعی خودشان هیولا هستند.

حجت الاسلام باقری بنابی در عین حال تصریح کرد: امروز قدرتهای زر و زور و تزویر نه تنها با چنین اسلامی مشکل ندارند بلکه خود از حامیان و پشتیبانان اصلی این گونه اسلام ها هستند.

وی تاکید کرد: اسلام واقعی، اسلامی است محمدی نه اسلامی که از لندن نشر شده است، نه اسلامی که انگلیس دارد و نه اسلامی که وهابیان از آن نام می برند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب گفت: بنده حقیر کاری با توافق هسته ای ندارم که برجام است یا فرجام وتاکنون نیز در این ارتباط صحبت نکرده‌ام اما به نظر بنده اسراری در این مذاکرات نهفته است و آن ساز و کار خود را داشته و متولی و متصدی خاص خود را دارد، در این خصوص نفرات متخصص و کارشناسان و در راس آنها ولایت رهبری هستند که ناظر بر توافقات هسته ای هستند و نمره قبولی را آنها می دهند، این گونه مسائل به ولایت مربوط می شود.

امام جمعه بناب با بیان اینکه فصل‌الخطاب در این مسائل ولایت و رهبری است،گفت: کسانی که درباره نقص توافق هسته ای می گویند، می نویسند و انتقاد می کنند در واقع در برابر ولایت بی ادبی می کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: بنده نمره قبولی و یا نمره مردودی نیز به نتایج این مذاکرات نمی‌دهم ولی بحث این مذاکرات نباید به کوچه و بازار کشیده می‌شد که متأسفانه این اتفاق افتاد و اینها اسرار نظام هستند و متأسفانه هر کسی در تأیید و یا تکذیب این مذاکرات صحبت می‌کند.

باقری‌بنابی تصریح کرد: ما با ولایت فقیه بیعت کردیم، ولایتی که در اختیارش تیم‌های متخصص قرار دارند و فصل‌الخطاب رهبری است، نه فلان گروه، فلان روزنامه و یا فلان حزب سیاسی!

وی با تأکید بر اینکه باید در تمام مراحل زندگی گوش به فرمان رهبری باشیم؛ گفت: قطعاً آن موقع است که نظام اسلامی دوام پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب اظهار داشت: در عالم سیاسی انتقاد کردن مانع ندارد ولی تا چه حد از این رو وظیفه یکایک ماست که قولاً و عملاً تابع ولایت بوده و برای اهداف رهبری قدم برداریم و آنهایی که به ولایت مطلقه فقیه معتقد و پایبند هستند، باید در عمل نیز آن را ثابت کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اظهار تاسف به کسانی که باور دارند ملت و جوانان ایران افسرده هستند، گفت: متاسفانه تبلیغات شوم دشمنان گاهاً در بین مسئولان ما نیز رخنه کرده و می‌گویند که جوانان ایرانی افسرده هستند و در واقع دشمن تلاش می‌کند که این را در بین مسئولان ما القاء کند. در حالی که آنها در درک موضوع مشکل دارند. آنها به متانت جوانان ما به چشم افسردگی نگاه می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد به مراسم‌های عاشورا، شبهای قدر، حضور میلیونی مردم در راهپیمایی‌های مختلف و حضور ۲۰ میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی به چشم افسردگی نگاه می‌کنند.

امام جمعه بناب در عین حال اظهار داشت: جوانان این کشور در ۸ سال دوران دفاع مقدس نشان دادند که با نشاط‌ترین مردم دنیا هستند از این رو این حرف‌ها توطئه‌های دشمن است و آنها با طرح این مسائل می‌خواهند مقدمه بیماری و بی‌غیرتی و بی‌بند و باری را برای جوانان ما فراهم آورند و آنها را برده خود کنند.

باقری‌بنابی با اشاره به اینکه دشمن با انواع و اقسام راه‌ها از جمله فضای مجازی به جنگ علنی با جوانان ما برخاسته است، به برخی مسئولان شهرستان که برای ترویج برنامه‌های غیراسلامی قدم برمی دارند هشدار داد و گفت: با این مسئولان اتمام حجت می‌کنم که اگر چنین برنامه‌هایی را در این شهر ادامه دهند، یا آنها باید از این شهر بروند و یا اینکه مجبور می‌شوم خودم را کنار بکشم!

وی تصریح کرد: اینجا بناب شهر حجاب، شهر غیرت، شهر شهدا و شهر عالمان ربانی و شهر ولایت است، اشتباه نکنید! بناب جزیره کیش و زیباکنار نیست.

خطیب جمعه بناب در خاتمه اضافه کرد: از این رو مسئولانی که تلاش می‌کنند ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنها که با امکانات کم و نبود اعتبارات تلاش می‌کنند، به نوبه خود از آنها تشکر می‌کنم ولی در برابر آنهایی که اصول و موازین اسلامی را رعایت نکنند، تعارف ندارم!

انتهای خبر