انتصاب رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان استان/ خداحافظی زودهنگام دکتر یزدانی از ریاست دانشگاه

سرانجام بدنبال برخی فشارهای وارده و با خداحافظی زودهنگام دکتر یزدانی از مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی، رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد. به گزارش اعتدال پرس، مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی و پردیس علامه امینی ظهر امروز با حضور معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید. در […]

image_pdfimage_print

سرانجام بدنبال برخی فشارهای وارده و با خداحافظی زودهنگام دکتر یزدانی از مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی، رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

به گزارش اعتدال پرس، مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق و جدید مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی و پردیس علامه امینی ظهر امروز با حضور معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

در این مراسم که در محل این دانشگاه برگزار شد، دکتر قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن تاکید بر نقش دانشگاه فرهنگیان به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جایگاه این دانشگاه اشاره کردند و با یادآوری خروجی های قبلی این دانشگاه که تحت عنوان مراکز تربیت معلم نقش بسزایی را در تربیت فرزندان این مرز و بوم و توسعه آموزش و پرورش داشته اند اهمیت این دانشگاه و اهداف غایی آن را متذکر شدند .

تغییر مدیریتی بی سروصدا در دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی / بدری جایگزین یزدانی شد

دکتر قنبری در ادامه سخنان خویش مسوولین دانشگاه را به ارتباط بیشتر با مسوولین استانی و منطقه ای رهنمون شدند تا از ظرفیت های استانی در جهت رشد و اعتلای پردیس های استانی حداکثر بهره برداری صورت پذیرد .

وی در ادامه از خدمات و زحمات دکتر سهراب یزدانی در طول تصدی مدیریت استانی و سرپرستی پردیس علامه امینی تقدیر و تشکر کرده و برای ایشان در ادامه مسیر آرزوی توفیق روز افزون نمودند و ضمن ابلاغ حکم انتصاب جناب آقای دکتر رحیم بدری گرگری با اشاره به مقام علمی ایشان و سابقه ایشان در جریان تعلیم و تربیت  و ضمن تبریک آرزوی موفقیت برای ایشان از درگاه ایزد منان خواستار شدند .

 در ادامه جلسه دکتر بامدادی به نمایندگی از اساتید ضمن تشکر از زحمات آقای دکتر یزدانی  مراتب تبریک اساتید را به آقای دکتر بدری اعلام کرده و از اداره کل آموزش و پرورش خواستند ساختمان دانشسرا که تاریخ تعلیم و تربیت ایران اسلامی است را به طور کامل جهت استفاده دانشگاه فرهنگیان به این دانشگاه عودت فرمایند .

 همچنین در ادامه جلیلی مسول نهاد مقام معظم رهبری در مورد اهمیت تربیت معلم و جایگاه دانشگاه فرهنگیان به ایراد سخنرانی پرداختند .

همچنین صمدیان معاون برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از زحمات دکتر یزدانی و تبریک به دکتر بدری، آمادگی اداره کل آموزش و پرورش را برای همکاری همه جانبه با دانشگاه فرهنگیان اعلام کردند .

 دکتر رحیم بدری مدیر جدید پردیس های استانی آذربایجان شرقی و سرپرست پردیس علامه امینی نیز طی سخنانی با بیان اینکه هدف نهایی دانشگاه فرهنگیان و انگیزه اصلی تربیت معلم ، تربیت معلمان متفکر و اندیشمند می باشد، تنها راه حل مشکلات جامعه امروز ایران را توجه ویژه به تربیت معلم دانستند چرا که نه ثروت ، و نه هیچ منبع دیگری امکان ترمیم معضلات اجتماعی را نخواهند داشت . ایشان در ادامه فرمایشات خود مشارکت همکاران را یاری کننده خویش در مدیریت شان بیان کردند و ایجاد فضای ایمن و فضایی که در آن احترام و حرمت افراد مهمترین ثمره آن باشد را از اهداف خود برشمردند و نسبت به تعامل و ارتباط با نهادها و ارگانها و … استان تاکید ورزیدند .

دکتر بدری در پایان سخنان خود از خدمات ارزنده و تلاشهای بی شائبه آقای دکتر سهراب یزدانی تقدیر و سپاسگزاری کرده و برای ایشان آرزوی توفیق نمودند . در پایان جلسه حکم انتصاب و پیام جناب آقای دکتر مهر محمدی ضمن قرائت برای حاضرین توسط آقای دکتر قنبری به آقای دکتر بدری تقدیم گردید.

دکتر سهراب یزدانی  از بهمن ماه سال ۹۲ جایگزین حجت الاسلام زارع زاده نجفی در این دانشگاه شده و در اسفندماه گذشته نیز عنوان دبیر منطقه یک کشوری دانشگاه فرهنگیان انتخاب شده بود .

گفتنی است رحیم بدری گرگری متولد هادیشهر و عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه تبریز با مرتبه دانشیاری بوده و از سالها قبل به عنوان مدرس در مراکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان فعالیت داشته است.

گفته می شود، در صورت نبود مغایرت قانونی، احتمال کاندیداتوری دکتر یزدانی از حوزه انتخابیه شهرستان بناب برای انتخابات مجلس دهم وجود دارد.

انتهای خبر