جنجال نمایش صحنه‌های مسئله دار، اختتامیه تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی را لغو کرد

دبیرخانه برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: صحنه‌های به نمایش در آمده در تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی با ضوابط ابلاغی مغایر بوده و مورد تأیید دبیر‌خانه نیست .   به  گزارش اعتدال پرس به نقل از دبیرخانه برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی نظر به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای برگزاری مراسم اختتامیه […]

image_pdfimage_print

دبیرخانه برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: صحنه‌های به نمایش در آمده در تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی با ضوابط ابلاغی مغایر بوده و مورد تأیید دبیر‌خانه نیست .

 

به  گزارش اعتدال پرس به نقل از دبیرخانه برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی نظر به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای برگزاری مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی در دوازدهم شهریور و با سپاس و قدر‌‌دانی از تمام گروه‌های شرکت کننده و هیئت داوران و شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان و عوامل اجرایی، به اطلاع می‌رساند متأسفانه در اجرای برخی از گروه‌ها‌ی راه یافته به بخش مسابقه، صحنه‌هایی به نمایش در آمده که با ضوابط ابلاغی مغایر بوده و مورد تأیید دبیر‌خانه نیست.

این اطلاعیه می‌افزاید، بر این مبنا و تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسم اختتامیه برای بررسی دقیق و کارشناسی موضوع به تعویق می‌افتد.

گفتنی است، نمایش برخی صحنه های غیر اخلاقی و غیر مجاز در برخی اجراهای تئاتر جنشواره تئاتز استانی موحب اعتراض و حاشیه سازی برای این جشنواره شد.

انتهای خبر