در پاسخ به منتقدین اعلام شد: میزان تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی

مسئولین نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده از سوی منتقدین درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات سفر کاروان تدبیر و امید به آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی را اعلام کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا صالحی مدیرکل پیگیری معاونت […]

image_pdfimage_print

مسئولین نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده از سوی منتقدین درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات سفر کاروان تدبیر و امید به آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی را اعلام کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا صالحی مدیرکل پیگیری معاونت اجرایی رییس جمهور و رییس کمیته تدوین و پیگیری تصمیمات ستاد سفرهای استانی رییس جمهور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حوزه معاونت اجرایی رییس جمهوری گفت: کلیه وعده های رییس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ و طبق آخرین گزارش تاکنون بالغ بر ۴۴ درصد اعتبارات مربوطه تخصیص داده شده است.

گفتنی است برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از جمله یکی از سایت های خبری منتقد دولت با درج مطلبی خبر از عدم تخصیص اعتبارات و تحقق وعده های رییس جمهور محترم در سفر به آذربایجان شرقی داده بود.

انتهای خبر