مسئولیت جدید داماد آقای وزیر در نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران!

روزنامه ابرار اقتصادی در گزارشی کوتاه به یک رانت جدید در وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخت. به گزارش اعتدال پرس، روزنامه ابرار اقتصادی نوشت: اسفهبدی مدیرعامل “شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران” پس از واگذاری معماری و ساخت پاویون ایران در اکسپوی میلان به داماد نعمت زاده وزیر صنعت، در اقدامی جدید مسوولیت طرح […]

image_pdfimage_print

روزنامه ابرار اقتصادی در گزارشی کوتاه به یک رانت جدید در وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخت.

به گزارش اعتدال پرس، روزنامه ابرار اقتصادی نوشت: اسفهبدی مدیرعامل “شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران” پس از واگذاری معماری و ساخت پاویون ایران در اکسپوی میلان به داماد نعمت زاده وزیر صنعت، در اقدامی جدید مسوولیت طرح توسعه، بهسازی و نوسازی سالن‌ها و ساختمان‌های جانبی و سایت نمایشگاه بین‌المللی را در تاریخ یازدهم شهریور ماه به «محبعلی» سپرد.

به گزارش ابرار اقتصادی، اسفند ماه سال گذشته اخباری مبنی بر رانت نعمت زاده برای دامادش در اکسپوی میلان منتشر شد. پس از آن اگرچه روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جوابیه ای هر گونه پشتیبانی فامیلی در واگذاری معماری اکسپوی میلان به داماد نعمت زاده را تکذیب و اعلام کرد که وی به خاطر تبحری که در این زمینه داشته است در یک مناقصه این طرح را برنده شده است، اما هیچ گاه اعلام نشد که این مناقصه با چه شماره و در چه زمانی برگزار شده است.

پس از این اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی نیز در نشستی که با خبرنگاران داشت بر این نکته تاکید کرد که هیچ رانتی درکار نبوده و اینگونه صدای اعتراض ها درخصوص روابط فامیلی وزیر صنعت و رانت نمایشگاهی خاموش شد. اما اینبار انتشار تصویر نامه حسین اسفهبدی به محمد محبعلی (داماد معروف وزیر) در سایت خبری معماری نیوز، زنگ خطر راه اندازی یک رانت فامیلی دیگر را در ذهن مردم به صدا درآورد. به موجب این نامه مسوولیت طرح توسعه، بهسازی و نوسازی سالن‌ها و ساختمان‌های جانبی و سایت نمایشگاه بین‌المللی به خاطر سوابق، تجربیات و تخصص به محمد محبعلی واگذار شده است!

انتهای خبر