انتصاب مدیران جدید در دانشگاه تبریز

مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید منابع انسانی، اداری و پشتیبانی، رییس دفتر ریاست و رییس جدید دبیرخانه مرکزی دانشگاه تبریز، با حضور هیات رییسه و جمعی از مدیران و کارکنان این واحدها برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، رییس دانشگاه تبریز در آیین معارفه مدیر جدید منابع انسانی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با تاکید […]

image_pdfimage_print

مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید منابع انسانی، اداری و پشتیبانی، رییس دفتر ریاست و رییس جدید دبیرخانه مرکزی دانشگاه تبریز، با حضور هیات رییسه و جمعی از مدیران و کارکنان این واحدها برگزار شد.
به گزارش اعتدال پرس، رییس دانشگاه تبریز در آیین معارفه مدیر جدید منابع انسانی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با تاکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت های اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز برای شکوفایی همه جانبه دانشگاه استفاده کرد، تصریح کرد: برای اینکه یک مجموعه به پیشرفت، تحول و نوآوری برسد، تغییر مدیریت ها لازم و ضروری بوده و نباید آن را به خاطر ضعف و عملکرد مدیران و افراد دانست.

محمدرضا پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه تبریز اساتید و کارکنان دارای توانمندی های زیادی در حوزه های مختلف دارند و می بایستی از تمامی این پتانسیل ها در بخش های مختلف دانشگاه استفاده کرد، یادآور شد: آنچه یک سازمان و دستگاه را پویا و زنده نگاه می دارد، مجموعه کارکنان آنان است که خوشبختانه دانشگاه تبریز در این راستا پیشتاز است.

همچنین در این آیین مرتضی یزدانی، مدیر سابق منابع انسانی، اداری و پشتیبانی گزارشی از اهم اقدامات انجام گرفته در دوران مسئولیت خود را ارایه کرد و رضا اسدپور، مدیر جدید منابع انسانی، اداری و پشتیبانی هم به تشریح برنامه های راهبردی خود در جهت ارتقای مجموعه پرداخت.

همچنین در آیین دیگری حسن محمودزاده، عضو هیات علمی دانشکده جغرافیا و برنامه ریزی به عنوان رییس جدید دفتر ریاست دانشگاه معرفی و از خدمات رضا دهقانیان قدردانی شد.

همچنین، مرتضی یزدانی نیز به سمت رییس دبیرخانه مرکزی دانشگاه منصوب شد.

انتهای خبر