رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی خبر داد: هماهنگی با وزیر پیشنهادی کشور برای انتخاب استاندار جدید/ از ورود افراط گران به پستهای مدیریتی استان جلوگیری خواهد شد

محمد اسماعیل سعیدی از برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان در مورد کابینه یازدهم خبر داده و بر جلوگیری از ورود نیروهای افراطی و حامیان فتنه به پستهای مدیریتی تاکید کرد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از اناج، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از برگزاری جلسه این مجمع در مورد موضوع رای اعتماد به وزرای […]

image_pdfimage_print

محمد اسماعیل سعیدی از برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان در مورد کابینه یازدهم خبر داده و بر جلوگیری از ورود نیروهای افراطی و حامیان فتنه به پستهای مدیریتی تاکید کرد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از اناج، رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از برگزاری جلسه این مجمع در مورد موضوع رای اعتماد به وزرای پیشنهادی طی هفته جاری خبر داده و افزود: تعامل خوبی بین نمایندگان استان برای پیگیری موضوعات منطقه ای وجود دارد و این تعامل مسلما نتایج مثبتی برای منطقه خواهد داشت.

محمد اسماعیل سعیدی در پاسخ به سوالی در مورد نحوه تعامل نمایندگان استان برای انتخاب استاندار و مسئولان استانی گفت: در جلساتی که با وزیر کشور پیشنهادی داشته ایم قرار بر اقناع و اجماع شده است. مسلما نظرات نمایندگان استان در مورد مسئولان منطقه مد نظر قرار گرفته و تعامل مثبتی بین مسئولین و نمایندگان ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی نگاه مسئولان استانی با شعار اعتدال رئیس جمهور گفت: حساسیت موجود در مورد عدم ورود عوامل فتنه به دولت در مورد مسئولان استانی نیز ادامه داشته و از ورود افراط گران دخیل در فتنه به ارکان مدیریت استان جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: طبق شناختی که از رئیس جمهور و وزیر کشور داریم؛ مسلما افراد دارای سابقه دخالت در فعالیت های علیه نظام جمهوری اسلامی جایگاهی در دولت نخواهند داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجحلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر توصیه رهبر انقلاب در مورد همکاری مجلس با دوت یازدهم تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان آماده هر نوع همکاری در موضوعات ملی و منطقه ای با دولت است.

انتهای خبر