پشت پرده غیبت های سرمربی تراکتور در کنفرانس های خبری؛ مشکل آقا مجید، مدیرباشگاه است یا حنجره؟!

پس از کسب دومین پیروزی تراکتورسازان در اصفهان، سرمربی این تیم بار دیگر در نشست مطبوعاتی حاضر نشد. جلالی پیش از این نیز در کنفرانس قبل از دیدار مقابل سپاهان و همچنین در کنفرانس بعد ازبازی مقابل ذوب‌آهن هم حاضر نشده و دستیارش را به جای خود فرستاده بود. به گزارش اعتدال پرس به نقل […]

image_pdfimage_print
پس از کسب دومین پیروزی تراکتورسازان در اصفهان، سرمربی این تیم بار دیگر در نشست مطبوعاتی حاضر نشد. جلالی پیش از این نیز در کنفرانس قبل از دیدار مقابل سپاهان و همچنین در کنفرانس بعد ازبازی مقابل ذوب‌آهن هم حاضر نشده و دستیارش را به جای خود فرستاده بود.
مشکل آقامعلم، مدیرباشگاه است نه حنجره!

به گزارش اعتدال پرس به نقل از سرویس ورزشی جهان، دیروز خبرنگاران ا به این موضوع معترض شدند و گفتند به احترام پورغلامی در جلسه می‌نشینند اما سؤالی از او نمی‌پرسند. پورغلامی هم مدعی شد که چون جلالی مشکل حنجره دارد در کنفرانس ها حاضر نمی شود!

در همین راستا پیگیری هایی را انجام دادیم که این موضوع را به جاهای جالبی رساند.

یکی از اعضای باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در اینباره، ضمن ابراز بی اطلاعی از دلایل غیبت های مجید جلالی در کنفرانس های خبری گفت:« بعید می دانم مشکل و یا بیماری باعث این اتفاق شده باشد چون آقای جلالی در تمرینات با صدای بلند با بازیکنان حرف می زند و مشکلی هم بابت حنجره ندارد.»

در حالیکه دستیار جلالی از مشکل حنجره وی بعنوان علت عدم حضور وی در کنفرانس های خبری یاد کرده است، یک منبع موثق در باشگاه تبریزی و نزدیک به مجید جلالی که نمی خواست نامش فاش شود این موضوع را تکذیب کرد و گفت:«دلیل غیبت های جلالی شخص مدیرعامل باشگاه است که پس از تساوی تراکتورسازان در هفته دوم برابر گسترش فولاد تبریز به کادر فنی اولتیماتوم داد!»

ناراحتی شدید مجید جلالی از صحبت های چندی قبل زینی زاده مدیرعامل تراکتورسازی سبب شده تا آقا معلم به روش خودش با این موضوع روبرو شود و غیبت های وی در کنفرانس های خبری نیز در همین راستا بوده است. جلالی با این حرکت هم می خواهد ناراحتی و اعتراض خودش را نشان دهد و هم مجبور نشود در برابر سوال احتمالی با این مضمون که؛ چرا باشگاه در هفته دوم برای کادر فنی اولتیماتوم تعیین کرد، رسما علیه زینی زاده موضع بگیرد.

هنوز کسی نمی داند که مجید جلالی تا کی می خواهد به این جنگ پنهانی با مدیریت باشگاه ادامه دهد اما مشخص است که خشم جلالی بابت اتفاقات هفته گذشته و مصاحبه های مدیرعامل تراکتورسازی هنوز فروکش نکرده است.

انتهای خبر