بدنبال رای گیری از اساتید صورت گرفت:

انتصابات روسای جدید دانشکده های دانشگاه تبریز

با صدور حکمی از سوی از سوی رییس دانشگاه تبریز، روسای جدید دانشکده های ادبیات فارسی و زبان های خارجی و مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز که با رای اساتید این دانشکده ها انتخاب و جهت تایید و صدور حکم به ریاست دانشگاه معرفی شده بودند، منصوب شدند. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، رییس […]

image_pdfimage_print

با صدور حکمی از سوی از سوی رییس دانشگاه تبریز، روسای جدید دانشکده های ادبیات فارسی و زبان های خارجی و مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز که با رای اساتید این دانشکده ها انتخاب و جهت تایید و صدور حکم به ریاست دانشگاه معرفی شده بودند، منصوب شدند.در حال نمایش مهدی پور-هیرش سیدی.jpg

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، رییس دانشگاه تبریز در آیین تودیع و معارفه رییس جدید دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی، انتخاب روسای دانشکده ها از طریق رای اساتید را یکی از مهم ترین اقدامات برای مشارکت همه اعضای هیات علمی در روند اداره دانشگاه خواند و گفت: یقینا با عقل جمعی و مشارکت همگانی انتخاب اصلح انجام گرفته و موجب توسعه و پیشرفت خواهد شد .

دکتر محمدرضا پورمحمدی افزود: برای بالا بردن بهره وری و استفاده از شیوه های نوین مدیریتی، تغییر و تحول در دانشگاه امری ضروریست؛ در همین راستا ما به دنبال مدیریت تحول گرا هستیم و از تمام پیشنهادات برای ارتقاء سطح علمی دانشگاه استقبال می کنیم.

وی در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش دکتر فرّخی که بخش زیادی از مدیریت وی مقارن با مقاوم سازی ساختمان دانشکده و مسائل و مشکلات، نقل و انتقال بود گفت: دانشکده های علوم انسانی باید در تدوین برنامه استراتژیک برای توسعه دانشگاه و آینده پژوهشی مشارکت فعال داشته باشند.

همین گزارش حاکی است: در این مراسم دکتر فرهمن فرخی گزارشی از اقدامات انجام گرفته طی ۴ سال مدیریت خود ارایه داد و دکتر محمد مهدی پور نیز به اهم برنامه های آتی خود اشاره کرد.

خاطر نشان می شود؛ دکتر مهدی پور، پیش از این ریاست دانشکده ادبیات دانشگاه، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه هنر اسلامی و ریاست کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و انتشارات دانشگاه تبریزرا بر عهده داشته است.

همچنین در مراسم جداگانه ای که با حضور هیات رییسه و جمعی از مدیران، اساتید و دانشجویان برگزار شد، دکتر هیرش سیدی به عنوان رییس جدید دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر انتخاب و از خدمات دکتر ضیاالدین دایی کوزه کنانی، رییس سابق این دانشکده قدردانی بعمل آمد.

در این مراسم دکتر ضیاالدین دایی کوزه کنانی، رییس سابق این دانشکده به ارایه گزارشی از روند کارهای صورت گرفته در مدت خدمت خود پرداخت و همچنین دکتر هیرش سیدی رییس جدید این دانشکده، ضمن تشکر از مدیران قبلی به تشریح برنامه های راهبردی خود در جهت ارتقای مجموعه پرداخت و استفاده از مشارکت تمام همکاران دانشکده را در راستای تعالی اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه خواستار شد.

خاطر نشان می شود، پیش از این دکتر سیدی، در مسئولیت معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه انجام وظیفه کرده است.

انتهای خبر