مهمترین کمیسیون شورای شهر تبریز از بلاتکلیفی در آمد/ باغبان رییس کمیسیون برنامه و بودجه شد

بلاتکلیفی یک ماهه مهمترین کمیسیون شورای کلانشهر تبریز با انتخاب رئیس جدید کمیسیون برنامه و بودجه شورا پایان یافت. به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، در نخستین جلسه رسمی سال سوم کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، علی نوای باغبان با رای اعضای حاضر عهده دار ریاست این کمیسیون شد. در این جلسه که صبح […]

image_pdfimage_print

بلاتکلیفی یک ماهه مهمترین کمیسیون شورای کلانشهر تبریز با انتخاب رئیس جدید کمیسیون برنامه و بودجه شورا پایان یافت.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، در نخستین جلسه رسمی سال سوم کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، علی نوای باغبان با رای اعضای حاضر عهده دار ریاست این کمیسیون شد.

در این جلسه که صبح امروز چهارشنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۴ در صحن شورای اسلامی کلانشهر تبریز و با حضور تمامی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه برگزار گردید، اعضای حاضر در جلسه، به اتفاق رای به ریاست مهندس علی نوای باغبان دادند؛ همچنین در این جلسه دکتر اصغر عابدزاده به عنوان نایب رئیس و دکتر حبیب شیری آذر به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.
لازم به توضیح است دکتر شهرام دبیری، حاج جواد ششگلانی، مهندس داود امیرحقیان، دکتر اصغر عابدزاده، سعید حاجی زاده، مهندس علی نوای باغبان و دکتر حبیب شیری آذر، ترکیب کمیسیون برنامه و بودجه را تشکیل می دهند که طی انتخابات کمیسیون های شورای اسلامی کلانشهر تبریز در تاریخ ۱۵ شهریورماه امسال، با رای اعضای شورا، به عضویت کمیسیون مذکور درآمدند.

 علی نوای باغبان سابقه قائم مقامی شهردار تبریز و همچنین معاونت اداری، مالی شهرداری کلانشهر تبریز را در کارنامه خود دارد .

گفتنی است، در حالی که بیشتر از سه هفته از برگزاری نخستین جلسه کمیسیون های تخصصی شورای شهر و انتخابات هیئت رئیسه متشکل از رئیس، نائب رئیس و دبیر در ۷ کمیسیون از مجموع ۸ کمیسیون ها می گذشت؛ لیکن وضعیت کمیسیون برنامه و بودجه به دلیل رای مساوی باغبان و عابدزاده، دو کاندیدای ریاست کمیسیون برنامه و بودجه در انتخابات برگزار شده در ششم مهرماه، تعیین تکلیف این کمیسیون به آینده ای نامعلوم موکول شده و در هاله ای از ابهام قرار داشت که امروز با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون، مشکل رفع شد.

پیش از این المیرا خاماچی در سال قبل ریاست این کمیسیون را بر عهده داشت.

انتهای خبر