هشتمین مدافع آذربایجانی حرمین شریفین، عاشورایی شد

پس از یکسال مجاهدت، شهید نومی مزد زحمات خود را از دستان اباعبدالله الحسن (ع) گرفته و در ظهر عاشوراء در نبرد با تروریستهای داعش در شهر بیجی بر اثر اصابت گلوله مستقیم تک تیرانداز به کاروان شهدای کربلای امام حسین (ع) پیوست.

image_pdfimage_print

«وحید نومی گلزار» هشتمین شهید مدافع حرم آذربایجان، همزمان با روز عاشورای حسینی، عاشورایی شد.

به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، پس از یکسال مجاهدت، شهید نومی مزد زحمات خود را از دستان اباعبدالله الحسن (ع) گرفته و در ظهر عاشوراء در نبرد با تروریستهای داعش در شهر بیجی بر اثر اصابت گلوله مستقیم تک تیرانداز به کاروان شهدای کربلای امام حسین (ع) پیوست.

با تشدید عملیات نظامی علیه مواضع تروریستهای داعش در عراق، شهید «وحید نومی گلزار» از چند ماه پیش و همزمان با حمله سراسری نیروهای داعش به عراق برای دفاع از عتبات مقدسه این کشور وارد سامراء شده بود که در ظهر عاشورا در ادامه عملیات نظامی مدافعان حرم برای بیرون راندن تروریستهای داعش از استان صلاح الدین به شهادت رسید.

محمد نومی در گفتگو با آناج گفت: این شهید بصورت شخصی و داوطلبانه به عراق رفته و در عملیات دفاع از شهر سامراء در برابر حملات داعش در کنار رزمندگان بسیج مردمی عراق مشارکت داشته است.

برادر شهید نومی ادامه داد: در نهایت و پس از یکسال مجاهدت، شهید نومی مزد زحمات خود را از دستان اباعبدالله الحسن (ع) گرفته و در ظهر عاشوراء در نبرد با تروریستهای داعش در منطقه “الحراریات” شهر بیجی در شمال سامراء در اثر اصابت گلوله مستقیم تک تیرانداز به کاروان شهدای کربلای امام حسین (ع) پیوست.

وی افزود: شهید «وحید نومی گلزار» متولد پنجم مرداد ماه سال ۱۳۶۱ بود که از ایشان یک پسر پنج ساله به نام آرتین به یادگار مانده است.

زمان و مکان تشیع پیکر این شهید گرانقدر متعاقبا اعلام می گردد.

 آناج
انتهای خبر