سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس جمهور، علی اصغر فانی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، بالاخره سرپرست زیربنایی‌ترین وزارتخانه کشور پس از بررسی چندین گزینه انتخاب شد و علی اصغر فانی منصوب شد. پیش از این گزینه‌هایی چون عالمی، زرهانی، نوید ادهم، عبادی، حجت‌الاسلام […]

image_pdfimage_print

طی حکمی از سوی رییس جمهور، علی اصغر فانی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، بالاخره سرپرست زیربنایی‌ترین وزارتخانه کشور پس از بررسی چندین گزینه انتخاب شد و علی اصغر فانی منصوب شد.

پیش از این گزینه‌هایی چون عالمی، زرهانی، نوید ادهم، عبادی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان، غندالی مطرح شده بود.

به گزارش جهان، علی اصغر فانی متولد ۱۳۳۳ در تهران و دارای ۲ فرزند است.

فانی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس راه و ساختمان از دانشکده فنی دانشگاه تهران و دکترای مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

در کارنامه سوابق کاری فانی، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در تاریخ اول فروردین ۵۹، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در تاریخ اول فروردین ۶۰، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سال ۱۳۶۴، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۶۴ تا ۶۸، معاون و قائم مقام دانشگاه علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در سال‌های ۶۸ تا ۷۲، معاون فرهنگی بنیاد شهید در سال‌های ۷۲ تا ۷۶، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال‌های ۷۶ تا ۷۷، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در سال‌های ۷۷ تا ۷۸، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۷۷ تا ۸۰، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۸۰ تا ۸۴ ، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از ۸ شهریور ۸۴ تا ۱۸ آبان ۸۴، سرپرست دبیرخانه شورای تعلیم و تربیت و  استادیار دانشگاه تربیت مدرس، مشاهده می‌شود.

از جمله تألیفات فانی می توان به کتاب توصیه به روسای آموزش و پرورش کشور و ریاضیات برای علوم انسانی اشاره کرد.

علی اصغر فانی دارای جوایزی مانند مدیر برگزیده ملی هشتمین جشنواره خوارزمی و مدیر عالی نمونه سومین جشنواره شهید رجایی است.

انتهای خبر