آخرین انتصابات در دولت یازدهم/ تعیین معاونین جدید نعمت زاده، نهاوندیان، نجفی و صالحی

در ادامه تغییرات جدید در مجموعه دولت یازدهم، در حکمی از سوی دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری،  مرتضی بانک به عنوان معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،در این حکم آمده است: امید است با عنایات […]

image_pdfimage_print

در ادامه تغییرات جدید در مجموعه دولت یازدهم، در حکمی از سوی دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری،  مرتضی بانک به عنوان معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،در این حکم آمده است: امید است با عنایات الهی و همکاری همکاران نهاد و دستگاههای ذیربط، در انجام وظایف قانونی و حسن جریان امور ، با رعایت اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

همچنین مراسم معارفه مرتضی بانک به عنوان معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری عصر چهارشنبه با حضور دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور و سرپرست نهاد و همچنین مدیران بخش‌های مختلف نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور در این مراسم تغییر و تحول در مسندهای اجرایی را فرصت جدیدی برای تجدید عهد با خدا و انجام کار خالصانه و خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی دانست و گفت: شأن، جایگاه و اثرگذاری کارکنان ریاست جمهوری بسیار بالاست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تغییرات در این وزارتخانه را کلید زد.

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه، مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل دفتر وزارتی را منصوب کرد.

محمدرضا نعمت زاده در حکمی، منوچهر طاهایی را به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

در حکم انتصابی آمده است: با عنایت به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید. با توجه به ابعاد مختلف و گستردگی و فرابخشی بودن حوزه فعالیت وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقتضا می کند که ملت شریف ایران اسلامی از برنامه ها و اقدامات و عملکردها، مطلع و برای همراهی به موقع در جریان امور قرار گیرند. انتظار می رود روابط عمومی با بهترین و موثرترین شیوه ها برای ایجاد تعامل، اطلاع رسانی و همکاری مشترک با ذینفعان وزارتخانه اقدام و با بهره گیری از امکانات، فرصت ها و مشارکت های اقتصادی و اجتماعی در عرصه های داخلی و بین المللی اهتمام ورزد. اطمینان دارم در اجرای وظایف محوله، از همکاری مدیران محترم، کارشناسان و همکاران ارجمند برخوردار خواهید بود.”

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت از زحمات حسین پرسان فومنی مدیرکل قبلی روابط عمومی در مدت زمان تصدی این مسوولیت تشکر و برای وی در مسوولیت های آینده آرزوی موفقیت کرد.

منوچهر طاهایی رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است. وی در سال ۶۲ کارمند واحد مرکزی خبر صدا و سیما و پس از آن مدیرکل صدا و سیمای مازندران، گلستان و کرمانشاه، مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در بوسنی و هرزگوین، مدیر گروه اجتماعی و اقتصاد شبکه دو سیما، رییس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیر امور اداری شرکت کالای نفت تهران، رییس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی و مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت بوده است.

همچنین در حکم دیگری از سوی وزیر، حسین حاجی پور به سمت مدیرکل دفتر وزارتی منصوب شد. در این حکم نعمت زاده آورده است: نظر به مراتب شایستگی ، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر وزارتی منصوب می‌شوید.

وی خاطر نشان کرده است: انتظار دارد با عنایت به جایگاه خطیر حوزه وزارتی با اتکال به خداوند متعال،‌حسن تدبیر و برقراری ارتباط موثر و پویا با مراجعین و جلب رضایت آنها و همکاری و هماهنگی با معاونین، مدیران و روسای سازمانها و شرکتهای وابسته با بهره گیری از توان کارشناسان و کارکنان دفتر، در راستای تسهیل فرآیندها و فعالیتها با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در چارچوب شرح وظایف و انجام امور محوله موفق و موید باشید.

همچنین وزیرصنعت، معدن وتجارت از خدمات آقای مرداسی در مدت زمان تصدی ایشان در سمت مدیرکل دفتر وزارتی تشکر کرد.

در همین حال، گفته می شود به احتمال زیاد، مجتبی خسرو تاج ( معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت در دولت اصلاحات) به عنوان قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسن یوسف سینکی (معاون بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی در دولت اصلاحات) به عنوان معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، و حسین سلطانی نیا (نماینده تام الاختیار وزیر در مناطق آزاد در دولت اصلاحات) به عنوان رئیس کل سازمان توسعه تجارت منصوب خواهند شد.

معاونین و مدیرکل حوزه ریاست سازمان انرژی اتمی منصوب شدند

علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران طی احکامی جداگانه مدیرکل حوزه ریاست و ۳ تن از معاونین جدید این سازمان را منصوب کرد.

 پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که در این احکام بهروز کمالوندی به عنوان معاون روابط راهبردی و امور مجلس، سید مهدی میرین بابازادگان معاون توسعه و برنامه‌ریزی و اصغر زارعان به عنوان معاون امنیت و حفاظت سازمان معرفی شده‌اند.
همچنین پژمان رحیمیان به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه ریاست انتخاب و معرفی شده است.

مشاور اجرایی رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور انتخاب شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، در حکمی «سمیع الله حسینی مکارم» را به عنوان مشاور اجرایی خود منصوب کرد.

«دکتر محمدعلی نجفی» در این حکم آورده است: جناب آقای سمیع الله حسینی مکارم نظر به تعهد، توانمندی و سوابق جنابعالی،به موجب این حکم به عنوان ” مشاور اجرایی ریاست سازمان” منصوب می شوید.

در این حکم آمده است: تمشیت امور مدیریتی، تسریع در اجرای برنامه ها، نظارت بر روند فعالیت ها و امور جاری، انجام هماهنگی ارتباطات لازم بین ریاست و معاونین و مدیران سازمان، واحدهای تابعه و وابسته و نیز دستگاه ها و نهادهای مرتبط و پیگیری اجرای مصوبات و دستورات اینجانب از عمده وظایفی است که انتظار می رود با حسن تدبیر نسبت به اجرای آن اقدام نمائید.

بدیهی است کلیه مدیران واحدهای مختلف سازمان موظفند مواردی را که بر اساس نظر ریاست سازمان توسط جنابعالی ابلاغ می گردد ترتیب اثر دهند.

توفیقات روز افزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای خبر