فاز جدید اعتراضات اصلاح طلبان و اعضای ستاد روحانی به جبارزاده

فاصله فکری و عملی استاندار آذربایجان شرقی با شعارها و برنامه های دولت روحانی

فرصت ۳۰ ماهه برای این تیم فرصت خوبی بود تا به نوعی به شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی نزدیک شوند ولی بازده عملکرد انها نشان داد که انتظارات بیهوده بود. نارضایتی طیف اصلاح طلبان و ستاد روحانی از مدیریت استان بخصوص روند عزل و نصب ها، حکایت تکراری دو سال گذشته از بدو تشکیل دولت روحانی تاکنون می باشد که هر از چندگاهی سر باز می کند.

image_pdfimage_print

نارضایتی طیف اصلاح طلبان و ستاد روحانی از مدیریت استان بخصوص روند عزل و نصب ها، حکایت تکراری دو سال گذشته از بدو تشکیل دولت روحانی تاکنون می باشد که هر از چندگاهی سر باز می کند.

تهدید انتخاباتی جبارزاده توسط اصلاح طلبان و اعضای ستاد روحانی / مدیران دولت اختاپوس وار به دنبال کسب ثروت هستند ! به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، یکی از رسانه های نزدیک به اصلاح طلبان در آذربایجان شرقی با انتشار یادداشتی به قلم یک عضو ستاد انتخاباتی روحانی، به انتقاد  شدید از عملکرد اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی و مدیران روی کارآمده در این دولت پرداخت.(اینجا)

بهرام یعقوبی عضو شورای مرکزی ستاد روحانی در شهرستان هشترود، در این مطلب، ضمن اعلام نارضایتی اصلاح طلبان از تغییرات مدیرتی در آذربایجان شرقی، با خطاب قرار دادن جبارزاده، خواستار یارگیری دولت از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی و انتخاب مدیران همسو و قوی شد.

 گزیده هایی از این یادداشت بدین ترتیب است: 

دولت تدبیر و امید زمین سوخته تحویل گرفت!

*** متاسفانه دولت تدبیر و امید کشوری را از دولت قبلی تحویل گرفت که شباهت زیادی به یک زمین سوخته داشت که با انتخاب دکترحسن روحانی و اتمام کارفرصت طلبان و سودجویان، کشورعزیزایران در افق جدیدی قرارگرفت و امیدهای زیادی برای احیا و بازسازی خرابیهای بیشماری که در طول ۸ سال گذشته به بار آمده بود،در دلها زنده کرد

افشاگری یک عضو ستاد روحانی از تلاش پوری حسینی برای استاندار شدن

*** حقیقت این است که پس از انتخاب دکترحسن روحانی و استقرار دولت ،ریس ستاد روحانی در آذربایجانشرقی جناب آقای پورحسینی به شدت تلاش داشت تا به عنوان استاندار آذربایجانشرقی انتخاب شود که البته تاحدودی حق با ایشان بود.اما به هر دلیل مجموعه دولت علیرغم مسول ستاد بودن وی در استان،او را در سطح استاندار ارزیابی نکردند. جناب اقای پورحسینی که از این مسئله دلخورشده بود توانست با یارگیری از زیر مجموعه های خود در شهرستانها،طوماری را درحمایت از خود جمع آوری و امضا کرده و آن را به هئیت وزیران ارایه نماید .تمامی برنامه ها و تلاش های اقای پورحسینی برای رسیدن به این هدف با همراهی رسانه های همسو و حامی خود انجام میگرفت تا بدین طریق با فشار رسانه ها وی به هدف خود دست یابد.ولی به هر حال وی نتوانست گزینه نهایی استانداری باشد.

مدیران دولتی شعارهای رئیس جمهور را به سخره گرفته و اختاپوس وار در پی کسب ثروت هستند!

*** امید می رفت وی (جبارزاده)  با انتخاب تیمی ورزیده بتواند با جابجایی مهره های دولت گذشته و جایگزینی دلسوزان و یاوران نزدیک در ستادهای تدبیر و امید در تبریز و شهرستانها بتواند شعارهای رئیس جمهور منتخب را عملیاتی نماید. در ابتدا تعویض مدیران بسیار کند بود و نزدیک به یک سال طول کشید …  بر خلاف وعده ها و پیش بینی ها این انتطار طولانی شد و نزدیک به۳۰ ماه از عمر این دولت گذشت،امروز نه تنها شاهد حضور برخی مدیران دولت قبل در سمت خود هستیم،از آن بدتر نیروهایی هم که جا به جا شده اند،اکثریت قریب به یقین یا از مدیران دولت قبل ضعیفتر بوده اند ویا در بهترین حالت فرصت طلبان و یا مبارزان روز شنبه ای بوده اند که در همه ادوار حاکمیت دولتهای گذشته با عوض کردن رخسار خود به چهره های مختلفی در آمده و اختاپوس وار با چنگ زدن به سمتهای ارشد و میانی در پی مال اندوزی و کسب ثروت از یک سو یرداخته و از سوی دیگر با دهن کجی آشکار بر یاران صدیق ستادهای روحانی در شهرستانها،شعارهای رئیس جمهور منتخب را به سخره گرفته و با یافتن هر فرصتی چوب لای دستگاه دولت گذاشته اند.البته ناگفته نماند که برخی تعویضهای مدیریتی هم خوب بودند.

*** تیمی که استاندار فعلی در راستای عمل به شعارهای ریس جمهور منتخب دعوت به همکاری کرده اند،با کمی اغماض میتوان گفت که این تیم نه در قد و قواره های استانداری بوده و نه تمایلی به عملیاتی نمودن این شعارها دارند.

انتظارات از تیم دولت در آذربایجان شرقی بیهوده است

*** این افراد (فرمانداران و بخشداران دولت یازدهم در آذربایجان شرقی) حتی اگر تمایلی به عملیاتی نمودن شعارهای انتخاباتی ریس جمهور داشته باشند در عمل به دلیل ضعف در اعتقاد به این شعارها ،ناتوانند.

*** استانداری آذربایجانشرقی از نزدیک شدن و عملیاتی کردن شعارها ی رییس جمهور بازمانده و با به کارگیری فرصت طلبان و دهن کجی آشکار به یاران صدیق ستادهای روحانی در راستای تضعیف این دولت گام برمیدارند.

*** فرصت ۳۰ ماهه برای این تیم فرصت خوبی بود تا به نوعی به شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی نزدیک شوند ولی بازده عملکرد انها نشان داد که انتظارات بیهوده بود.

تهدید انتخاباتی جبارزاده توسط اصلاح طلبان

*** در طی روزهای آینده یاران صدیق این دولت که در طی ۸ سال گذشته به انحا مختلفی مورد فشارهای بجا و بیمورد قرار گرفته اند و هم اکنون نیز مورد هجوم قرار میگیرند در پی بازیابی تفکرات خود برآمده و در مرحله اول از استاندار عزیز میخواهد تا با تعویض برخی همکاران خود درهمه سطوح ،اقدام به کارگیری یاران صدیق ستاد روحانی در سطح شهرستانها نماید.بدیهی است در غیر اینصورت شکافی عمیق در آینده نزدیک در طرفداران این دولت در سطح ستادها بوجود خواهد آمد و نگارنده فکر نمیکند این شکاف در آستانه انتخابات مجلس به نفع اصلاح طلبان ستاد روحانی باشد.یادمان نرود که در سال ۸۴ همین انشعابها و انشقاقها باعث ظهور دولتی دست راستی در کشور شد دولتی که برامده از دلسردی مردم از اصلاح طلبان بود.

منبع:بولتن پرس

انتهای خبر