ادامه تغیرات مدیریتی در شهرداری تبریز/ شهردار منطقه ۲ تغییر کرد

با اعطای احکام‌ جدید از سوی نجفی، تغییرات جدید مدیریتی در مجموعه شهرداری تبریز رقم خورد. صادق نجفی در ادامه تغییرات خود در بدنه مدیریتی شهرداری تبریز صبح امروز با صدور حکمی، ۳ تن از مدیران جدید این مجموعه را منصوب کرد.

image_pdfimage_print

با اعطای احکام‌ جدید از سوی دکتر نجفی، تغییرات جدید مدیریتی در مجموعه شهرداری تبریز رقم خورد.

نجفی همچنان حکم می زند/شهردار منطقه 2 تبریز تغییر کرد / عادلی معاون سرمایه گذاری شهرداری تبریز شد به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، صادق نجفی در ادامه تغییرات خود در بدنه مدیریتی شهرداری تبریز صبح امروز با صدور حکمی، ۳ تن از مدیران جدید این مجموعه را منصوب کرد.

شهردار تبریز طی حکمی با برکناری عباس عادلی شهیر از شهرداری منطقه ۲ ، به جای وی رسول موسایی که پیش از این مدیرکل امور اداری شهرداری تبریز بود به عنوان شهردار جدید منطقه ۲ تبریز منصوب کرد.

همچنین دکتر نجفی در حکم دیگری، عباس عادلی‌شهیر را به عنوان معاون جدید اقتصادی، مالی و سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز برگزید.

پیش از این مرتضی آبدار قائم مقام شهردار تبریز، همزمان مسئولیت معاونت سرمایه گذاری شهرداری را بر عهده داشت.

این گزارش می افزاید، شهردار تبریز همچنین عظیم صفری را به عنوان مدیرکل امور اداری و منابع انسانی شهرداری تبریز منصوب کرد.

دکتر نجفی در احکام صادره، بر لزوم بهره‌گیری از تجارب مدیریتی، تکریم ارباب رجوع و بهینه‌سازی منابع تاکید کرده است.

گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) حاکی است، از چندی پیش برخی منابع خبری و محلی با انتشار اخباری تحت عنوان “موج دوم تغییرات قریب الوقوع مدیریتی در شهرداری تبریز” از تصمیم نجفی برای انجام تغییرات گسترده در بدنه مدیریت شهرداری  تبریز خبر داده بودند.

بر اساس این اخبار جابجایی ۳ مدیر دیگر شهرداری تبریز نیز در دستور کار نجفی بوده و بزودی اخبار قطعی این تغییرات منتشر خواهد شد.

انتهای خبر