علی رغم بخشنامه ممنوعیت استخدام معاون رئیس جمهور اعلام شد: دعوت از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان + توضیحات مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی درباره نتایج آزمون

نتایج اولیه آزمون استخدامی 27 دستگاه اجرایی استان آذربایجان شرقی که به طور متمرکز در تاریخ 17 خرداد سال جاری برگزار شده بود، اعلام شد. به گزارش اعتدال پرس، علیرضا مهرآسا، مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: نتایج اولیه سوالات عمومی این آزمون از روز 5 شهریور […]

image_pdfimage_print

نتایج اولیه آزمون استخدامی 27 دستگاه اجرایی استان آذربایجان شرقی که به طور متمرکز در تاریخ 17 خرداد سال جاری برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش اعتدال پرس، علیرضا مهرآسا، مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: نتایج اولیه سوالات عمومی این آزمون از روز 5 شهریور بر روی سامانه استخدامی مربوط به نشانی jazb.portaltvto.com قابل دسترس  است.

وی با بیان این که برای رویت نمره عمومی آزمون، درج شماره ملی الزامی است، افزود: داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی 60 درصد و بالاتر می‌شوند، باید مدارک مورد نیاز را از تاریخ 23 تا پایان شهریور به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی  به اداره کل دستگاه اجرایی مربوطه در تبریز تحویل نمایند.

مهرآسا با تاکید بر این که نحوه مراجعه داوطلبان به دستگاه‌های مربوطه از طریق سایت همان دستگاه اعلام خواهد شد، افزود: تحویل مدارک مذکور، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به روند بررسی مدارک داوطلبان، گفت: پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده‌اند، این افراد بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت‌های مندرج در آگهی آزمون، برای مراحل بعدی گروه‌بندی خواهند شد.

وی افزود: اولویت انتخاب داوطلبان پس از احراز حد نصاب قبولی، با افراد بومی شهرستان محل جغرافیایی خدمت می‌باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان، حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکند از داوطلبان بومی سایر شهرستان‌ها انتخاب خواهد شد.

مهرآسا میزان سهمیه داوطلبان ایثارگر و داوطلبان معلولان از پذیرفته‌شدگان این آزمون را به ترتیب 5 و 3 درصد اعلام کرد و افزود: سنوات خدمت داوطلبان قراردادی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از احراز حد نصاب آزمون عمومی، محاسبه و مد نظر قرار می‌گیرد.

به گفته وی، مدارک مورد نیاز جهت ارایه به دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی وضعیت استخدامی داوطلبان و صحت شرایط اعلام شده در زمان ثبت‌نام، به این شرح می‌باشد:

1- پوشه (رنگ سبز برای داوطلبان ایثارگر، رنگ زرد برای داوطلبان معلول و رنگ آبی برای داوطلبان بومی شهرستان)

2- اصل و تصویر شناسنامه (صفحه اول و توضیحات)

3- اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو)

4- اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده مورد قبول نیست)

5- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران

6- اصل و تصویر رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ حق ثبت‌نام آزمون

7- اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح

8- اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح

9- اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست)

10- اصل و تصویر حکم استخدامی به همراه تاییدیه بیمه مربوط برای احتساب سنوات خدمت مربوط و مشابه نیروهای غیررسمی دولتی (گواهی صادره توسط بخش خصوصی و شرکت‌ها مورد تایید قرار نمی‌گیرد)

توضیح: کلیه مدارکی که بعد از تاریخ 1392.03.12 صادر شده باشند پذیرفته نخواهند شد.

انتهای خبر