خبر فوری: لیست شش نفره متحد اصولگرایان تبریز مشخص شد

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، همانطورکه پیش بینی می شد و طی خبری روز گذشته از رونمایی از لیست اولیه واحد اصولگرایان در تبریز سخن گفته شده بود، امروز صبح خبر رسید ائتلاف متحد اصولگرایان تبریز ۶ عضو لیست کامل خود را مشخص کردند.

image_pdfimage_print

ائتلاف متحد اصولگرایان تبریز، اعضای فهرست شش نفره خود در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در انتخابات مجلس دهم را مشخص کردند.

لیست اصولگرایان تبریز۳

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، همانطورکه پیش بینی می شد و طی خبری روز گذشته از رونمایی از لیست اولیه واحد اصولگرایان در تبریز خبر داده شده بود، امروز صبح خبر رسید ائتلاف متحد اصولگرایان تبریز ۶ عضو لیست کامل خود را مشخص کردند.

بر اساس اخبار رسیده، بیگی استاندار سابق آذربایجان شرقی، فرهنگی و سعیدی دو نماینده فعلی تبریز، آذرشهر و اسکو، میرتاج الدینی معاون پارلمانی سابق احمدی نژاد و نماینده مستعفی دور قبل تبریز در مجلس، فیروز رضایی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان در دولت قبل و معصومه راشد استاد دانشگاه و فعال فرهنگی شش نفر نهایی لیست متحد اصولگراین در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تعیین شده اند.

لیست تبریز اصولگرایان

سایت اختصاصی سعیدی نماینده تبریز و از اعضای این ائتلاف، امروز صبح با انتشار تصویر جمعی فوق، تلویحا این خبر را تایید کرد.

گفنی است دیروز صبح بیگی، فرهنگی، سعیدی و تاج الدینی ۴ کاندیدای مطرح این لیست در حرکتی نمادین با ثبت نام همزمان خود در ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری تبریز، ضمن مانور  وحدت خود از لیست اولیه این ائتلاف بطور غیررسمی رونمایی کرده بودند.

تصاویر ثبت نام دیروز ۴ کاندیدای مطرح اصولگرایان تبریز:

Image title

انتهای خبر