دولت باید «اعتدال» را در عمل محقق کند

 سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: دولت باید در سازمان‌دهی، تغییرات ساختاری، برنامه‌ریزی، بهره‌گیری از نیروی انسانی و نهایتاً در پیاده‌سازی برنامه‌ها و اقدامات، به شعار اعتدال خود جامه عمل بپوشاند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، محمد عظیمی سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در رابطه با لزوم تعریف اعتدال و اعتدال‌گرایی از […]

image_pdfimage_print

 سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: دولت باید در سازمان‌دهی، تغییرات ساختاری، برنامه‌ریزی، بهره‌گیری از نیروی انسانی و نهایتاً در پیاده‌سازی برنامه‌ها و اقدامات، به شعار اعتدال خود جامه عمل بپوشاند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، محمد عظیمی سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در رابطه با لزوم تعریف اعتدال و اعتدال‌گرایی از سوی رئیس جمهور گفت: شعار دولت، اعتدال‌گرایی است، یعنی مفهومی که در سطح جامعه معنادار است و شعار دولت هم بر اساس این مفهوم طراحی شده پس دولت باید بتواند این شعار را در عمل تحقق بخشد.

وی با اشاره به نیاز جامعه به اعتدال، اظهار داشت: تندروی در هر زمینه‌ای آفت است و مشکل بوجود می‌آورد. اعتدال در جامعه یک ضرورت قابل اعتنا است و از سوی دیگر افراط و تفریط نباید در برنامه‌ها و اقدامات آقای روحانی جایی داشته باشد. دولت باید در سازمان‌دهی، تغییرات ساختاری، برنامه‌ریزی، بهره‌گیری از نیروی انسانی و نهایتا در پیاده‌سازی برنامه‌ها و اقدامات، به شعار اعتدال خود جامه عمل بپوشاند.

سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قطعا شعار اعتدال روحانی به سرنوشت جامعه مدنی خاتمی دچار نخواهد شد، تصریح کرد: روحانی ملاحظات لازم را در چارچوب معیارهای نظام لحاظ خواهد کرد زیرا خودش با این نظام رشد کرده و همگام با نظام، مسیر حرکت به سوی پیشرفت را پیموده و در تمامی فراز و فرودها همراه نظام بوده است. طبیعتا درک دقیق و شناخت عمیقی از مسائل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارد، اما به هر ترتیب در هر مرحله‌ای مراقبت لازم است.

عظیمی در پایان با تاکید بر مراقبت روحانی به حضور افراطیون در کابینه یادآور شد: روحانی باید به اطرافیانش توجه داشته باشد و مراقب باشد کسانی که به او مشاوره می‌دهند، تصمیم‌سازی می‌کنند و در آینده هم به دنبال عملیاتی شدن برنامه‌های وی هستند، با مشی اعتدال‌گرایی او مخالفت نداشته و با تمام وجود این منش را درک کرده باشند که در این صورت با اطمینان می‌توان گفت، افراط و تفریط در دولت تدبیر و امید هیچ راهی نخواهد یافت.

انتهای خبر