بعد از خبر عدم ثبت نام وی در انتخابات مجلس/ خاطرات ناگفته رحمانی و بغضی که بلاخره شکست

وی یادآور شد: در هر جا که احساس کنم مفید هستم خدمت خواهم کرد و یکی از پیامهای نیامدن من برای انتخابات این بود که می توان در جاهای دیگر نیز خدمت کرد.

image_pdfimage_print
رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در همایش هم اندیشی مدیران صنایع غذایی بهداشتی و دارویی آذربایجان شرقی با اشاره به خاطرات خود از دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی، از دلایل عدم ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس گفت.
0 به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان)، رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در همایش هم اندیشی مدیران صنایع غذایی بهداشتی و دارویی آذربایجان شرقی با مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاطرات خود از دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: من در آغاز نمایندگی خود به نحوی عمل کردم که به تعبیر استاندار وقت مانند نماینده های صفر کیلومتر نبودم و پرونده های بزرگ را مطالعه کردم و بعد به مجلس رفتم.

وی بیان کرد: من تجربه ام را به خواهران و برادرانی که کاندیدای مجلس شورای اسلامی هستند منتقل می کنم و معتقد هستم سمت نماینده سابق را کسی نمی تواند از من بگیرد.
رحمانی اظهار کرد: من به وزارتخانه های مختلف می رفتم و بنا به سمت های قبلی که داشتم تجربیاتی اندوخته بودم که این تجربیات در دوران نمایندگی به کار من آمد.
نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی جایگاه نمایندگان تبریز را در سطح کشور و در میان مسئولان امر خاص و ممتاز دانست و اظهار کرد: تلاش کردیم تا شان نمایندگان مردم تبریز را در مجلس حفظ کنیم .
وی یادآور شد: بهترین دوران عمرم را در مجلس گذارنده ام و از ۳۸سالگی وارد مجلس شده و امروز ۵۰ سال دارم و امروز خودم این سمت را ترک می کنم و به لحاظ روحی احساس آرامش می کنم.
رحمانی بیان کرد: البته امروز روحیه بالاتری برای خدمت دارم و احساس کسالت نمی کنم و زکات این روحیه نیز خدمت بیشتر است.
وی تاکید کرد: بنده از صفر تا صد آمادگی دارم و از مطالعه کتاب و مقاله تا کارهای دیگر می توانم همت بگذارم و البته در میان سه فرزند دانش آموز خودم بیشتر مطالعه می کنم.
وی یادآور شد: در هر جا که احساس کنم مفید هستم خدمت خواهم کرد و یکی از پیامهای نیامدن من برای انتخابات این بود که می توان در جاهای دیگر نیز خدمت کرد.

انتهای خبر