برف و کولاک مدارس ۵ شهر آذربایجان‌شرقی در روز یکشنبه را به تعطیلی کشاند

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: به علت بارش برف و کولاک مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهری و روستایی شهرستان‌های جلفا ، ورزقان، چاراویماق، نظر کهریز و خاروانا تعطیل اعلام می‌شود.

image_pdfimage_print

به علت بارش برف و کولاک شدید، مدارس برخی مناطق آذربایجان‌شرقی فردا (یک‌شنبه ۱۳ دی‌ماه) تعطیل است.  

مدارس تمام مقاطع تحصیلی 4 شهر آذربایجان‌شرقی فردا تعطیل است به گزارش اعتدال پرس(اعتدال آذربایجان) روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: به علت بارش برف و کولاک مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهری و روستایی شهرستان‌های جلفا ، ورزقان، چاراویماق، نظر کهریز و خاروانا تعطیل اعلام می‌شود.

وی افزود: مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهری و روستایی شهرستان‌های ورزقان، نظر کهریز، چاراویماق و خاروانا تعطیل اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و مدارس استثنایی شهرستان کلیبر تعطیل و مدارس دیگر مقاطع با یک ساعت تاخیر شروع می شوند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی روستایی تعطیل و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری هوراند با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد همچنین مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دیگر مقاطع نیز با تاخیر یک ساعته آغاز می شوند.

وی خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی سر موعد مقرر اعلام شده، برگزار می‌شود.این خبر حاکی است طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش جلفا، مدارس ایتدایی شهرستان جلفا نیز فردا یکشنه تعطیل می باشد و مدارس متوسطه نیز با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

همپنین مدارس تمام مقاطع مختلف تحصیلی بخش سیه‌رود جلفا هم فردا تعطیل است.

انتهای خبر