اتفاق عجیب انتخاباتی در آذربایجان شرقی/ آدم ربایی برای جلوگیری از ثبت نام یک کاندیدای انتخابات

این وکیل اصلاح طلب، این اقدام را غیراخلاقی و ناجوانمردانه دانسته و از پیگیری مسئله از مجاری قانونی خبر داده است. وی عده ای انحصار طلب و تمامیت خواه را عاملان این اقدام معرفی کرده و از همدردی برخی کاندیداها در این رابطه تقدیر کرده است.

image_pdfimage_print

بر اساس مطالب منعکس شده در فضای مجازی یکی از وکلای نزدیک به اصلاح طلبان در مراغه و عجبشیر ادعا کرده است برای جلوگیری از ثبت نامش در انتخابات مجلس ربوده شده بود.

آدم ربایی انتخاباتی در مراغه و عجبشیر / کاندیدایی که از ثبت نام باز ماند به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، گفته می شود امیر یوسف وحدانی یکی از فعالن سیاسی مراغه و عجبشیر که در تهران سکونت داشته و در آخرین روز فرجه ثبت نام در انتخابات مجلس قصد اسم نویسی داشت، از سوی افراد ناشناس ربوده شده و بدین ترتیب وی از ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس بازمانده است.

این وکیل حقوقی نزدیک به اصلاح طلبان این اقدام را غیراخلاقی و ناجوانمردانه دانسته و از پیگیری مسئله از مجاری قانونی خبر داده است. وی عده ای انحصار طلب و تمامیت خواه را عاملان این اقدام معرفی کرده و از همدردی برخی کاندیداها در این رابطه تقدیر کرده است.

Image title

انتهای خبر