آخرین اخبار از حادثه سقوط بالگرد در شیراز/ کشف جسد ۸ سرنشین

سخنگوی سازمان امداد و نجات از کشف و شناسایی جسد ۸ سرنشین سقوط بالگرد در شیراز خبر داد و گفت: هنوز از سرنوشت یکی از سرنشینان خبری در دست نیست.   به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس،«سیدمصطفی مرتضوی»  با ارائه تازه‌ترین اخبار درباره سقوط بالگرد در شیراز، اظهار داشت: متأسفانه این حادثه […]

image_pdfimage_print

سخنگوی سازمان امداد و نجات از کشف و شناسایی جسد ۸ سرنشین سقوط بالگرد در شیراز خبر داد و گفت: هنوز از سرنوشت یکی از سرنشینان خبری در دست نیست.

بالگرد سقوط کرده در حال انتقال 5 مصدوم یک تصادف بود 

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس،«سیدمصطفی مرتضوی»  با ارائه تازه‌ترین اخبار درباره سقوط بالگرد در شیراز، اظهار داشت: متأسفانه این حادثه ۹ سرنشین بالگرد را دچار سانحه کرده و تاکنون جسد ۸ تن از سرنشینان این بالگرد شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع حادثه ۵ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: ۵ سرنشین بالگرد، کادر پرواز، ۲ سرنشین کادر اورژانس بوده و ۲ سرنشین دیگر مصدوم حادثه دیده بوده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: تلاش امدادگران جهت شناسایی جسد مفقودی سقوط بالگرد همچنان ادامه دارد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه راهور ناجا درباره حادثه سقوط یک بالگرد در استان فارس گفت: حوالی بعد از ظهر امروز در پی یک تصادف جرحی در منطقه لار استان فارس یک دستگاه بالگرد برای انتقال مصدومان عازم منطقه شد.

وی افزود: بالگرد پس از حضور در منطقه ۵ مصدوم این حادثه را برای انتقال به بیمارستان سریعا سوار کرده و از زمین بلند شد.

سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: متاسفانه این بالگرد به همراه ۴ پرسنل خود و ۵ حادثه دیده در حین انتقال مصدومان تصادف سقوط کرد.

انتهای خبر