سیابانی بالاخره رفتنی شد/ تغییر مدیر کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی بعد از ۱۱ سال

دوره مدیریت سیابانی در این سازمان که علی رغم انتساب به دولت قبلی توانسته بود با برقراری لابی های قوی با تیم منتسب به دولت جدید در استان، یکی از طولانی ترین دوره های مدیریتی در استان را رقم زند، با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود.

image_pdfimage_print
مدیر کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تغییر کرد/
محمدرضا سیابانی از آخرین بازمانده های دولت قبل، بعد از ۱۱ سال ریاست در اداره کل فنی و حرفه ای سرانجام جای خود را به “نماینده” داد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، آئین تودیع و معارفه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی امروز با حضور رحمتی قایم مقام سازمان فنی و حرفه ای کشور در مرکز شماره ۳ فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی برگزار می شود.

با برگزاری آئین تودیع و معارفه که بدون حضور خبرنگاران و مقامات استان و با حضور کارکنان این مجموعه هم اکنون در حال برگزاری است، “یعقوب نماینده” به عنوان مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی معرفی می شود.
“نماینده” که پیش از این به عنوان معاون مدیر کل امور اداری سازمان فنی و حرفه ای کشور مشغول فعالیت بود، اصالتا مراغه ای دارد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و دانشجوی دوره دکتری است.

محمد رضا سیابانی از سال ۱۳۸۴ مدیر کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی بود.

دوره مدیریت سیابانی در این سازمان که علی رغم انتساب به دولت قبلی توانسته بود با برقراری لابی های قوی با تیم منتسب به دولت جدید در استان، یکی از طولانی ترین دوره های مدیریتی در استان را رقم زند، با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود. بطوریکه کارکنان معترض این مجموعه از ابتدای روی کار آمدن دولت فعلی مصرانه خواستار برکناری وی از این سمت بوده و در این راستا تنش های فراوانی نیز در درون این مجموعه روی داده بود.

خداحافظی یکی دیگر از مدیران احمدی نژاد در استان /مهندس نماینده جایگزین سیابانی در اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی شد

انتهای خبر