سیل گسترده در تبریز/ شهر زیرگذرها به شهر دریاچه ای تبدیل شد! +تصاویر

بارش شدید باران در تبریز که همراه با بارش بی سابقه تگرگ بود، وقوع سیل در بسیاری از نقاط شهر و ترافیک و خسارت میلیاردی به شهروندان این شهر را به دنبال داشت.

image_pdfimage_print

تبریز زیر آب رفت +تصاویر

 به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، ظهر امروز آسمان تبریز بار سنگین خود را بر سر این شهر خالی کرد و این شهر را که تا دیروز به شهر زیر گذرها شهرت داشت به شهری پر از دریاچه تبدیل کرد!
این گزارش می افزاید به دلیل شدت بارش ها، راه بندان شدید در بسیاری از خیابان های اصلی تبریز بوجود آمده و از سوی دیگر آب گرفتگی معابر عمومی رفت و آمد مردم را مختل کرده است.

بارش باران به حدی بود که حتی رانندگان قادر به کنترل خودروها نبودند و مردم برای در امان ماندن از تگرگ و سیل به مغازه‌ها و مناطق سرپوشیده پناه بردند.

خبرهای رسیده حاکی است، سیل در برخی مناطق شهر همچون حکیم نظامی، یوسف آباد، یوسف آباد، ملازینال، شریعتی جنوبی و بسیاری از زیرگذرهای سطح شهر و مناطق حاشیه ای و پایین تبریز موجب خسارت گسترده و میلیاردی به منازل و اموال مردم شده است.

بارش امروز در حالی بود که تگرگ هایی به بزرگی گردو به مدت بیش از نیم ساعت سطح شهر را سفیدپوش و موجب خسارت به بسیاری از خودروها و باغات و درختان شهر تبریز شد.

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، با بررسی نقشه ها و تصاویر ماهواره ای حکایت از  جوی ناپایدار طی ۲ روز آینده در آسمان تبریز دارد که تداوم فعالیت سامانه بارشی با افزایش ابر (بویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب)، وزش باد (گاهی شدید)، گاهی رگبار باران و رعد و برق و در نواحی مستعد استان بارش تگرگ همراه خواهد بود که در برخی نواحی آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی شد.

هواشناسی استان همچنین خبر داد از فردا شب روند افزایش دما را در تبریز شاهد خواهیم بود.

صحنه سریالی آبگرفتگی معابر و راه بندان در خیابان ها

Image title

تبریز زیر آب رفت +تصاویر

تبریز زیر آب رفت +تصاویر

سیل در تبریز

تبریز زیر آب رفت +تصاویر

 

انتهای خبر