آثار مثبت طرح مسکن مهر غیر قابل انکار است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مسکن مهر یکی از موثرترین و مهمترین طرح های دولت قبلی در سروسامان دادن به بخش مسکن بود، گفت: آثار مثبت و موثر این طرح غیر قابل انکار است. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، محمدحسین فرهنگی ، با تاکید بر اینکه اقدامات […]

image_pdfimage_print

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مسکن مهر یکی از موثرترین و مهمترین طرح های دولت قبلی در سروسامان دادن به بخش مسکن بود، گفت: آثار مثبت و موثر این طرح غیر قابل انکار است.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایرنا، محمدحسین فرهنگی ، با تاکید بر اینکه اقدامات موثر دولت های قبلی نباید نادیده گرفته شود، خاطرنشان کرد: سیاه نمایی از برخی طرح ها و فعالیت های مفید برای مجموعه اقتصادی کشور مناسب نیست.
وی افزود: دولت قبلی در بسیاری از شهرستان‌ها مشکل مسکن خانواده‌ها به خصوص خانوارهای آسیب پذیر را حل کرد و آنقدر به صورت انبوه مسکن ساخته شد که از مهاجرت بی‌ رویه به کلانشهرها در بسیاری از موارد جلوگیری گردید.
فرهنگی گفت: کتمان چنین موضوعی در حقیقت نادیده گرفتن اقدامات و دستاوردهای مثبت طرح مسکن مهر است که به راحتی نمی توان از آن عبور کرد.
وی از مسوولان درخواست کرد نگاه واقع ‌بینانه، منطقی و اصولی نسبت به مسایل مختلف اقتصادی داشته باشند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: اینکه عنوان شود بخش قابل توجهی از تورم کشور ناشی از اجرای طرح مسکن مهر است سخنی غیر منطقی بوده و در واقع انکار بسیاری از دستاوردهای مثبت این طرح است.
فرهنگی اصل و مبنای اجرای طرح مسکن مهر را قانون دانست و گفت: دولت براساس آنچه قانون تعیین و تعریف کرده عمل نموده است.

انتهای خبر