رمزگشایی از جسد مرد رها شده در محوطه بیمارستان هادیشهر/ توضیحات دادستان و فرماندار جلفا از یک قتل مرموز در هادیشهر

دادستان شهرستان جلفا، جزئیات جسد رها شده در بیمارستان ساجدی هادیشهر ارائه کرده و گفت: در اولین ساعات بامداد پنج شنبه ۳۱ تیرماه، نزاع خونین بین دونفر صورت می گیرد که یکی از طرفین درگیری با استفاده از آلت قتاله( که نوع آن در دست بررسی است) جراحاتی به طرف دیگری وارد می کند.

image_pdfimage_print

جنازه مرگ قتل جنایت

پیش از ظهر روز پنجشنبه جسد یک مرد میانسال که در محوطه بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر رها شده بود، در حالی پیدا شد که هویت مقتول و جزئیات مرگ مبهم گزارش شده بود.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از منابع محلی، جسد مزبور که همراه با جراحاتی در ناحیه سر و صورت بوده و داخل یک پتو پیچیده شده بود، حوالی ساعت سه بامداد در این مکان رها شده بود که نزدیک ساعت اداری صبح ، کارکنان بیمارستان متوجه وجود جسد شده و با اطلاع فوری موضوع به پلیس، مراتب توسط مراجع ذیربط مورد پیگیری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، جسد مرد مجهول الهویه از سوی مقامات انتظامی هادیشهر برای بررسی بیشتر موضوع و کالبدشکافی ، به پزشکی قانونی آذربایجان شرقی در تبریز منتقل گردید.

تشریح جزئیات قتل از سوی دادستان جلفا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جلفا عصر روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران، جزئیات جسد رها شده در بیمارستان ساجدی هادیشهر ارائه کرده و گفت: در اولین ساعات بامداد پنج شنبه ۳۱ تیرماه، نزاع خونین بین دونفر صورت می گیرد که یکی از طرفین درگیری با استفاده از آلت قتاله ( که نوع آن در دست بررسی است) جراحاتی به طرف دیگری وارد می کند.
حجت الاسلام جواد علیزاده افزود: ضارب بعد از اینکه با پیکر خون آلود طرف مقابل روبه رو میشود، به امید جلوگیری از مرگ وی، اقدام به انتقال مضروب به بیمارستان ساجدی هادیشهر می نماید که با اطلاع از مرگ مقتول، در فرصتی مناسب متواری می شود.
وی با اشاره به اینکه فرد متهم به قتل و مقتول این پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت توسط عوامل انتظامی و قضایی شهرستان شناسایی شده اند، ادامه داد: فرد متهم به قتل ، صبح امروز خود را به اداره آگاهی شهرستان جلفا معرفی کرده و هم اکنون برای سیر مراحل قانونی پرونده در اختیار مراجع انتظامی شهرستان است.
حجت الاسلام علیزاده در پاسخ به سوالی درباره علت تامه مرگ مقتول اظهار کرد: بررسی این موضوع به همکاران بخش کالبد شکافی اداره پزشکی قانونی استان محول شده است و فعلا از طرف آن مرجع قانونی نتیجه ای در این باره به این دادستانی واصل نشده است.

فرماندار جلفا: قاتل متواری در عرض ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد

فرماندار شهرستان جلفا از دستگیری قاتل متواری مرد جوان هادیشهری در عرض ۲۴ ساعت پس از وقوع جرم خبر داد

زاهد محمودی اظهار کرد: به دنبال کشف جسد با هویت مجهول در بیمارستان هادیشهر اقدامات تأمینی برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین احتمالی در دستور کار شورای تامین شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی استان برای کالبد شکافی و تشخیص هویت، تلاش دادسرا و اداره آگاهی شهرستان برای شناسایی قاتل آغاز شد.

فرماندار جلفا با تقدیر از دادستان و نیروی انتظامی شهرستان در دستگیری قاتل این امر را حاکی از توانمندی بالای نیروهای امنیتی و قضایی  شهرستان در برخورد با جرایم بیان کرد.

محمودی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای انگیزه قاتل از اقدام خود آغاز شده و نتایج اولیه حاکی از اختلافات خانوادگی بوده‌است.

وی به مردم اطمینان داد این چنین وقایعی به هیچ وجه از دسترس شورای تامین شهرستان خارج نبوده و با مجرمان به شدت برخورد خواهد شد

♻️ کانال ما در تلگرام   @etedalpres
https://telegram.me/etedalpres

انتهای خبر