یادداشتی کوتاه در خصوص روز خبرنگار

دریغ از یک پیام تبریک!

تبریز با داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتبال، دو تیم در لیگ برتر فوتسال و یک تیم در لیگ برتر والیبال از جمله شهرهایی است که با حجم انبوهی از اخبار،  اطلاعات و گزارش های خبری همراه است به گزارش اعتدال آذربایجان (اعتدال پرس ) در  روزهایی که مدیران عامل باشگاه های دسته اول […]

image_pdfimage_print

یادداشت قلم

تبریز با داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتبال، دو تیم در لیگ برتر فوتسال و یک تیم در لیگ برتر والیبال از جمله شهرهایی است که با حجم انبوهی از اخبار،  اطلاعات و گزارش های خبری همراه است

به گزارش اعتدال آذربایجان (اعتدال پرس ) در  روزهایی که مدیران عامل باشگاه های دسته اول و حتی دسته دوم فوتبال کشور با ارج گذاری به نمایندگان افکار عمومی، پیام های تبریکی بابت روز خبرنگار ارسال کرده اند، دریغ از یک پیام تبریک از سوی مدیران عامل تیم های تبریزی !

تبریز با داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتبال، دو تیم در لیگ برتر فوتسال و یک تیم در لیگ برتر والیبال از جمله شهرهایی است که با حجم انبوهی از اخبار، اطلاعات و گزارش های خبری همراه است

اما دریغ از یک پیام تبریک !

مدیران عامل تیمهای تراکتورسازی،ماشین‌سازی، گسترش فولاد، دبیری، مس سونگون و شهرداری روز خبرنگار را نادیده گرفتند تا خستگی یک سال تلاش اصحاب رسانه بر تنشان باقی بماند !

انگار دکتر سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز و مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز و مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز و رییس هیات هاکی استان و …، روز خبرنگار را فاقد ارزش دانسته اند که حتی یک پیامک خشک و خالی هم نفرستاده اند!

مدیر عامل تراکتور هم که امروز نشان داد که هیچ اهمیتی برای خبرنگاران قایل نیست و راه خودش را مشخص کرد!

مدیرعامل باشگاه دبیری هم برخلاف سنوات گذشته، هیچ واکنشی از خود نشان نداد!

مدیر عامل مس سونگون هم که به تازگی جایگزین مدیر قبلی شده است، هنوز در دفتر باشگاه مستقر نشده است !

از این مدیر نیز انتظاری نمیتوان داشت چراکه هنوز باور ندارد که مدیر عامل شده است!

مدیر عامل باشگاه گسترش هم نه مراسمی برگزار کرد و نه مثل سال گذشته، تندیس و یادبودی اهدا کرد و نه چیزی. فقط پیامی و سلامی!

اهالی قلم هیچ نیازی به کارت هدیه، تندیس، مراسم ویژه و… ندارند ولی انتظار هم ندارند که یک سال تلاش شبانه روزی شان در انعکاس اخبار و اطلاعات چنین با بی مهری و کم لطفی مواجه شود .

ارسال پیام تبریک نه هزینه ای داشت و نه وقت گرانبهای این مدیران را می گرفت اما نشان می داد که قدردان تلاش ارباب جراید که بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کنند ، هستند.

بی شک اگر تعامل بین باشگاه ها و اهالی قلم دو سویه نباشد، آسیب اصلی را ورزش خواهد دید.

البته به لیست بلندبالای مذکور میتوان اداره ورزش و جوانان استان را هم به عنوان متولی اصلی ورزش افزود که خیلی زیرسبیلی از روز خبرنگار گذشت !

البته میتوانستیم از سرمربیان این تیم ها که درصد اعظمی از شهرت و اعتبار شان را مدیون همین قشر هستند، گلایه کنیم که از آن در می گذریم !

واقعا حیف اینهمه تلاش!

بعدالتحریر: انتشار این متن در یکی از گروه های خبری در فضای مجازی، باعث شد تا یکی از مدیران عامل پیامی را به صورت فوری، در ساعت یک و سی دقیقه بامداد به گروه های مجازی ارسال کنند که در نوع خود جالب بود !

عادل جعفرموحد _ دبیر سرویس ورزشی اعتدال آذربایجان

 

انتهای خبر