انتخاب امام جمعه موقت تبریز به عضویت جامعه روحانیت مبارز تهران

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز از برگزاری جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به دبیرکلی آیت‌الله موحدی‌کرمانی در هفته آینده به منظور معارفه ۶ عضو جدید خبر داد. که در میان این ۶ نفر نام امام جمعه موقت تبریز هم دیده می شود. به گزارشاعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز […]

image_pdfimage_print

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز از برگزاری جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به دبیرکلی آیت‌الله موحدی‌کرمانی در هفته آینده به منظور معارفه ۶ عضو جدید خبر داد. که در میان این ۶ نفر نام امام جمعه موقت تبریز هم دیده می شود.

آیت الله آل هاشم عضو جدید جامعه روحانیت مبارز شد

به گزارشاعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌‌گو با فارس، با اشاره به اضافه شدن اعضای جدید به این تشکل روحانی سیاسی، اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به دبیرکلی آیت‌الله موحدی‌کرمانی هفته آینده با حضور ۶ عضو جدید برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، با توجه به تغییرات جدید در شورای مرکزی جامعه روحانیت، آیات و حجج اسلام سیدجمال‌الدین دین‌پرور مدیر بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه، محمدی‌عراقی‌ عضو خبرگان، محمدتقی رهبر امام‌ جمعه موقت اصفهان، آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز، محسن قمی نماینده خبرگان و منتظری دادستان کل کشور به عنوان اعضای جدید در این جلسه حضور خواهند داشت.

انتهای خبر