خداحافظی احمدیان از پست ریاست پست استان/ سرپرست جدید اداره کل پست آذربایجان شرقی منصوب شد

با خداحافظی محمدرضا احمدیان از ریاست پست استان، سرپرست جدید اداره کل پست آذربایجان شرقی طی مراسمی امروز معرفی شد.

image_pdfimage_print

طی حکمی از سوی مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، محمد پوربزرگ به عنوان سرپرست جدید پست آذربایجان شرقی منصوب شد

طی حکمی از سوی مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، محمد پوربزرگ به عنوان مدیرکل جدید پست آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، امروز  چهارشنبه طی مراسمی با حضور نعمتی عضو هیات مدیره پست، دکتر نواداد معاون استاندار آذربایجان شرقی، احمد زاده مدیرکل دفتر مدیرعامل و جمعی از مدیران مخابرات، پست بانک، اداره کل فناوری اطلاعات و دیگر نهادها و سازمان های استان، محمد پوربزرگ به عنوان سرپرست اداره کل پست آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات محمدرضا احمدیان مدیرکل سابق تقدیر شد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در این مراسم پتانسیل و ظرفیت های بالقوه استان را بالا دانست و افزود: با مدیریت صحیح و شناخت بهینه نیازهای مخاطبان و بازار خدمات می توان در بازار رقابت سهم شرکت را افزایش داد.

نعمتی ایجاد حس همکاری، مشارکت و مالکیت را از جمله عوامل انگیزشی خواند و افزود: باید با مشارکت پذیری  و ورود تفکرات و ایده های جدید رونق و تنوع خدمات و در نهایت رضایت مشتریان را موجب گردیم.

عضو هیات مدیره در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همجواری استان آذربایجان شرقی با کشورهای همسایه، تبریز را پل ارتباطی اروپا دانسته و بیان داشت: باید با تلاش بیشتر در جهت معرفی خدمات و محصولات شبکه پستی و ایجاد بسترهای مناسب و تهیه تجهیزات و امکانات به روز و هوشمندسازی به بازارهای کشورهای منطقه دست یافته و با توسعه خرید و فروش اینترنتی به بازارهای بین المللی نیز ورود یابیم.

نواداد نیز ضمن گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، پست را از جمله نهادهای خدمت رسان استان معرفی کرد و گفت: این شبکه با پی گیری های مستمر و به روز رسانی خدمات و نیز تعاملات انجام یافته با سایر سازمان ها نقش مثبت، پویا و فعالی را در استان ایفا نموده است.

در ادامه این مراسم، مدیرکل دفتر مدیر عامل نیز پست استان آذربایجان شرقی را دارای پتانسیل های نهفته دانست و افزود: با توجه به جایگاه صنعتی و اقتصادی این استان باید از تمام ظرفیت ها و فرصت ها در جهت افزایش سهم از بازار تلاش نمود و جایگاه استان را ارتقا داد .

احمدزاده به تغییرات استراتژیکی پست از پست نامه به کالا و خدمات اشاره  نمود و عنوان کرد: پست باید به سوی کاهش قیمت تمام شده خدمات رفته و با ایجاد ارزش افزوده، ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی، به روز رسانی و هوشمند سازی خدمات، چابک سازی فرایندها در جهت افزایش حجم بازار حرکت کند.

احمدزاده در ادامه ضمن تقدیر از احمدیان برای پور بزرگ،سرپرست جدید پست استان آرزوی موفقیت نمود.

سپس احمدیان گزارشی از عملکرد دوره مدیریت خود ارائه نمود.

پوربزرگ نیز ضمن سخنانی به برنامه های آتی استان در جهت ارتقای کیفی و رتبه استانی با نگرش نظام مند در هزینه و درآمد اشاره نمود و خواستار همکاری تمام واحدهای پستی در جهت تحقق اهداف شرکت شد.

در پایان مراسم نیز، حکم انتصاب پوربزرگ به وی اعطا و از زحمات احمدیان نیز تجلیل شد.

در متن این حکم آمده است:

“جناب آقای محمد پور بزرگ ”

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان جناب عالی را به سمت سرپرست پست آذربایجان شرقی منصوب می نمایم .

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر، خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید .

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم. ”

محمد پوربزرگ  از اسفندماه ۹۱ به سمت معاون اداری و مالی پست استان آذربایجان شرقی منصوب شده بود . وی هم چنین از بهمن ماه سال ۹۴  فرماندهی پایگاه مقاومت شهید قندی اداره کل پست استان را بر عهده گرفت .

 

انتهای خبر