فریاد آذربایجان بر سرِ آمریکا/ خروش استکبارستیزان در شهرهای استان + تصاویر

فرزندان آذربایجان، از پیر و جوان، از دانش آموز و دانشجو تا استاد دانشگاه امروز آمدند و فریاد زدند که: "آذربایجان جانباز، خامنه ای دن آیریلماز" و "مرگ بر آمریکا"...

image_pdfimage_print

فریاد آذربایجان بر سرِ آمریکا/ پاییز استکبارستیز تبریزی‌ها انقلابی‌تر شد

امروز  مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور جهت اعلام برائت از ظلم و استکبار جهانی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور پیدا کردند.

امروز ۱۳ آبان سال ۹۵، جشن سی و هفت سالگی مرگ بر استکبار جهانی بود. روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور تجربه‌‌های انقلابی تاریخ ایران و نهیب‌‌های پیرخمین بر ننگ‌‌نامه هایی چون کاپیتولاسیون تا خلق انقلاب دوم با تسخیر لانه‌‌ی جاسوسی آمریکا.

در تبریز همراه با اقشار مختلف مردم، آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار کریمیان و سپاهیان عاشورا و بویژه دانشگاهیان و دانش آموزان در جمع راهپیمایان حضور داشتند.

دانش آموزان بلاکاردهایی را در دست گرفته‌ بودند که روی آن «ما همه حسین فهمیده هستیم» نقش بسته بود.

فرزندان آذربایجان، از پیر و جوان، از دانش آموز و دانشجو تا استاد دانشگاه امروز آمدند و فریاد زدند که: “آذربایجان جانباز، خامنه ای دن آیریلماز” و “مرگ بر آمریکا”…

امروز همه آمدند تا بگویند دوست و دشمن را از هم تشخیص می دهند و هیچ گاه فریب آمریکای بدعهد را نخواهند خورد.

امروز ۱۳ آبان ماه ۹۵  است و عجیب جای شهدای وطن، همان ها که در انقلاب از جانشان گذشتند و درخت کوچک انقلاب را آبیاری کردند، همان ها که در هشت سال خون و آتش در کشورمان، جانانه در راه وطن از جان عزیزشان گذشتند و همان ها که هم اکنون در خارج از مرزها، از کشورمان و از اعتقاداتمان دفاع می کنند، خالی بود.

اما شهدایمان، همان ها که زنده اند و در نزد پروردگارمان روزی می خورند، خود می بینند که فرزندانشان بصیرت و مهر ولایت را از آنها به ارث برده اند و تا آخرین قطره خونشان، بر سر آرمان های انقلاب خواهند ایستاد و رهبر عزیزشان را تنها نخواهند گذاشت.

پایان راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تبریز و دیگر شهرها با قرائت قطعنامه‌‌ی ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی همراه بود که با فریاد الله اکبر حاضران تایید می شد.

راهپیمایی 13 آبان در تبریز

راهپیمایی 13 آبان در تبریز

راهپیمایی 13 آبان در تبریز

راهپیمایی 13 آبان در تبریز

راهپیمایی 13 آبان در تبریز

انتهای خبر