با برگزاری نشست روسای دانشگاه ها؛

سالن اجلاس منطقه آزاد ارس بهره برداری شد

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با برگزاری نشست روسای دانشگاه های مستقر در مناطق آزاد در ارس، سالن اجلاس ارس به بهره برداری رسید. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، قهرمان صمدی افزود: این سالن به مساحت ۳۰۰ متر مربع و […]

image_pdfimage_print
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با برگزاری نشست روسای دانشگاه های مستقر در مناطق آزاد در ارس، سالن اجلاس ارس به بهره برداری رسید.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، قهرمان صمدی افزود: این سالن به مساحت ۳۰۰ متر مربع و با گنجایش ۱۰۰ نفر در مدت ۱۰ روز در محل ساختمان نمایشگاه های ارس تجهیز و راه اندازی شد.

وی افزود: همراه با این سالن مجموعه های غذاخوری کارکنان و میهمانان، سالن برگزاری کارگروه های تخصصی، نمازخانه و آشپزخانه مرکز نمایشگاهی ارس نیز راه اندازی شده و محوطه ساختمان نیز بهسازی شد.

شایان ذکر است نمایشگاه تصاویر برگزیده اولین دوسالانه ملی عکس ارس در حاشیه برگزاری نخستین نشست روسای دانشگاه های مستقر در مناطق آزاد برپا شد و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به همراه مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس از این نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای خبر