کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی با بیش از ۱۲ میلیارد ریال در خداآفرین

چهار پروژه عمرانی به ارزش ۱۲٫۵ میلیارد ریال با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مرکز خداآفرین کلنگ زنی شد. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از  روابط عمومی منطقه آزاد ارس، در جریان سفر یک روزه مدیر عامل سازمان به محدوده سوم ارس، پروژه های عمرانی در حوزه گردشگری، صنعتی و امداد و […]

image_pdfimage_print

کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی با بیش از 12 میلیارد ریال در خداآفرین

چهار پروژه عمرانی به ارزش ۱۲٫۵ میلیارد ریال با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مرکز خداآفرین کلنگ زنی شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از  روابط عمومی منطقه آزاد ارس، در جریان سفر یک روزه مدیر عامل سازمان به محدوده سوم ارس، پروژه های عمرانی در حوزه گردشگری، صنعتی و امداد و نجات و آتش نشانی کلنگ زنی شد.

پروژه های ساحل سازی و پارک ساحلی در حاشیه پل های خداآفرین با پنج میلیارد ریال، احداث ساختمان امداد و نجات اورژانس ۱۱۵ با ۳ میلیارد ریال، ساختمان آشیانه خودرو با ۲٫۵ میلیارد ریال و کالا سنگی شهرک صنعتی با اعتبار ۲ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه از دبیرستان بهاران جانانلو درباره هوشمند سازی و گازرسانی و همچنین از درمانگاه جانانلو در زمینه تجهیزات پزشکی بازدید کرد.

منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران و در همسایگی با کشورهای آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان واقع می باشد. ارس با ۵۱ هزار هکتار وسعت بعنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران مطرح بوده و در چهار محدوده منفصل جلفا (مرز ایران و نخجوان) با ۲۰ هزار و ۵۰۰ هکتار، نوردوز (مرز ایران و ارمنستان) با ۴۱۱ هکتار، محدوده خداآفرین با پنج هزار و ۷۰۰ هکتار و محدوده قلی بگلو (مرز ایران و آذربایجان) با ۲۵ هزار هکتار مجری سیاست ها و ماموریت های اقتصادی تعریف شده می باشد.

انتهای خبر