فرماندار: عملکرد ارس در توسعه زیرساخت های مرزی قابل توجه است

فرماندار شهرستان جلفا در آئین افتتاح ساختمان ستاد فرماندهی آتش نشانی و امدادونجات ارس در نوردوز گفت: عملکرد منطقه آزاد ارس در توسعه زیرساخت های مرزی قابل توجه  است. به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از  روابط عمومی منطقه آزاد ارس، زاهد محمودی در این آئین با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز […]

image_pdfimage_print

 فرماندار: عملکرد ارس در توسعه زیرساخت های مرزی قابل توجه است

فرماندار شهرستان جلفا در آئین افتتاح ساختمان ستاد فرماندهی آتش نشانی و امدادونجات ارس در نوردوز گفت: عملکرد منطقه آزاد ارس در توسعه زیرساخت های مرزی قابل توجه  است.

به گزارش اعتدال آذربایجان به نقل از  روابط عمومی منطقه آزاد ارس، زاهد محمودی در این آئین با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز در نواز مرزی از دغدغه های دیرینه مسئولین می باشد، افزود: توسعه زیرساخت ها و ارتقاء سطح امنیت جاده ای از اثرات مثبت منطقه آزاد ارس در این منطقه مرزی است.

وی توسعه و آبادانی مناطق مرزی را عامل مهمی در افزایش ضریب امنیت در این مناطق عنوان کرد و گفت: پروژه های زیرساختی و خدمات رفاهی خوبی در محدوده نوردوز و سیه رود از سوی منطقه آزاد ارس انجام شده و موجب افزایش رضایت ساکنین این منطقه شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مدیریت توسعه همه جانبه، گفت: تعامل بسیار خوبی بین سازمان منطقه آزاد ارس و فرمانداری شهرستان جلفا وجود دارد که موجب تسریع در انجام امور شده است.

ساختمان ستاد فرماندهی آتش نشانی، امداد و نجات ارس با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریالی این سازمان در مرکز نوردوز (مرز ایران و ارمنستان) به بهره برداری رسید.

 

انتهای خبر