تکلیف نیمکت ماشین‌سازی مشخص نشد

جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم بی‌نتیجه پایان یافت. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز برای انتخاب سرمربی جدید این تیم صبح امروز برگزار شد اما اعضاء هیات مدیره به جمع‌بندی نرسیدند و بدین ترتیب تکلیف نیمکت سبرقبایان نامشخص باقی ماند. این درحالی […]

image_pdfimage_print
تکلیف نیمکت ماشین‌سازی مشخص نشد
جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم بی‌نتیجه پایان یافت.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، جلسه هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز برای انتخاب سرمربی جدید این تیم صبح امروز برگزار شد اما اعضاء هیات مدیره به جمع‌بندی نرسیدند و بدین ترتیب تکلیف نیمکت سبرقبایان نامشخص باقی ماند.

این درحالی است که روز گذشته برخی منابع خبری از توافق نهایی ماشین‌سازان با فرهاد کاظمی خبر داده بودند.

قرار است اعضاء هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی فردا سه‌شنبه – ۱۶ آذر ماه – یک بار دیگر تشکیل جلسه داده و سرمربی جدید این تیم را انتخاب کنند.

این گزارش می‌افزاید؛ فرهاد کاظمی، یحیی گل‌محمدی، حمید درخشان و پرویز مظلومی به عنوان گزینه‌های داخلی و همچنین تونی اولیویرا، مصطفی دنیزلی، دراگان اسکوچیچ و میدن دروپ نیز گزینه‌‌های خارجی مدنظر سبزقبایان هستند.

در این میان روز گذشته تنها تونی اولیویرا به پیشنهاد باشگاه ماشین‌سازی واکنش نشان داده و عنوان کرد تا شب پاسخ نهایی خود را اعلام می‌کند که این اتفاق نیز روی نداد و خبری از وی نشد.

انتهای خبر