نشست دیشب هم بی نتیجه ماند/ تکرار جلسه مجمع نمایندگان با وزیر کشور برای انتخاب استاندار در هفته بعد

تعیین سرنوشت استانداری آذربایجان شرقی گویا به این هفته هم نرسید تا بیگی از این هفته نیز به سلامت بگذرد. رئیس مجمع نمایندگان آذربایجا‌ن‌شرقی گفت: در جلسه دیشب مجمع نمایندگان شمال‌غرب با وزیر کشورمباحث مختلفی در زمینه مدیریت عالی استان مطرح شد اما به بحث فرد و گزینه‌ای ختم نشد. به گزارش اعتدال پرس به […]

image_pdfimage_print

تعیین سرنوشت استانداری آذربایجان شرقی گویا به این هفته هم نرسید تا بیگی از این هفته نیز به سلامت بگذرد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجا‌ن‌شرقی گفت: در جلسه دیشب مجمع نمایندگان شمال‌غرب با وزیر کشورمباحث مختلفی در زمینه مدیریت عالی استان مطرح شد اما به بحث فرد و گزینه‌ای ختم نشد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: در این جلسه انتظارات و خواسته‌های مردم به وزیر کشور منتقل و از ایشان خواسته شد تا در گزینش فرد مورد نظر برای سکانداری استان‌ها این خواسته را لحاظ و براساس آنها تصمیم‌گیری کند.

وی در پاسخ به این سئوال که با این روند باید همچنان چشم به راه اسب بالدار سفید و سوارکارش برای آمدن به استان باشیم، افزود: به طور حتم این پرسه زمانی حداقل یک هفته‌ای را بدنبال داشته باشد.

سعیدی در عین حال تاکید کرد: بلاتکلیفی موجود برای استان مناسب نبوده و باید هرچه سریع‌تر برای خارج شدن از این وضعیت و تعیین فرد مورد نظر اقدامات لازم صورت بگیرد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه دیگری با وزیر کشور خبر داد و گفت: مقرر شد تا ادامه رایزنی و انتقال نظرات و تبادل نظر با وزیر کشور از طریق روسای مجامع استان‌ها صورت گیرد که پیش‌بینی می‌شود جلسه دیگری و با حضور روسای مجامع استان‌ها در رابطه با تعیین استاندار با وزیر کشور صورت گیرد.

وی به تاکید وزیر کشور بر نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان و احترام قائل شدن به این دیدگاه‌ها اشاره کرد و گفت: وزیر کشور در این جلسه بر تبادل نظر با نمایندگان برای انتخاب فردی شایسته، توانمند که بتواند کشتی استان را به ساحل امن هدایت کند تاکید کرد.

انتهای خبر