عضو شورای شهر: شهرداری تبریز بیت‌المال را هدر می‌دهد/ انتقاد از هزینه مبالغ هنگفت برای توسعه ورزش قهرمانی توسط شهرداری

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز گفت: ما بیت‌المال را هدر می‌دهیم و در پروژه‌هایی که هنوز یک سال از افتتاح آن‌ها نمی‌گذرد شاهد از بین رفتن این مصالح هستیم.

image_pdfimage_print
شهرداری تبریز بیت‌المال را هدر می‌دهد/ انتقاد از هزینه مبالغ هنگفت برای توسعه ورزش قهرمانی توسط شهرداری

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، محمدباقر لطفی اظهار داشت: متاسفانه از سوی مسئولان اقدام و تحرکی برای حل مسائل مطرح شده در جلسات شورا دیده نمی‌شود.

این عضو شورای شهر در ادامه به موضوع بودجه سال آینده اشاره کرد و اظهار داشت:  باید تا سال آینده مسیرگشایی‌ها و پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسند.

وی افزود: باید تدابیری اتخاد شود که از بابت تملک بدهکاری در شهرداری وجود نداشته باشد و از این بابت مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر وظیفه شهرداری در توسعه ورزش همگانی گفت: متاسفانه مبالغ هنگفت برای توسعه ورزش قهرمانی صورت می‌گیرد که درست نیست.

وی با انتقاد از عدم استفاده از اساتید دانشگاه و مشاوران واقعی در شورا و شهرداری گفت: در این زمینه ضعف اساسی داریم.

این عضو شورا نظارت ضعیف شهرداری در ساخت و سازهای غیرمجاز را از اشکالات رایج دانسته و خواستار پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شد.

وی اولویت شهرداری در برنامه‌های آتی مالی خود  پرداخت حقوق بدهکاران دانست و گفت: وظیفه ما ارائه راهکار به شهرداری در خصوص بدهکاری‌هاست و باید در ابتدا بدهی‌های بانک شهر را بپردازیم تا جرائم بیشتری تعلق نگیرد.

لطفی ترافیک خیابان‌های دارایی ۱و۲و۳ را مشکل اساسی دانسته و خواستار ارائه راهکار شد تا وضعیت سر و سامان یابد و خواستار جمع آوری سد معبرکنندگان میوه فروش در مقابل مسجد صاحب‌الامر شد.

این عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از تولید آسفالت و بتن بی‌کیفیت و استفاده از آنها گفت: ما بیت‌المال را هدر می‌دهیم و در پروژه‌هایی که هنوز یک سال از افتتاح آن‌ها نمی‌گذرد شاهد از بین رفتن این مصالح هستیم

وی تاکید کرد: شهرداری باید از پیمانکاران متخلف جریمه دریافت کند، ما باید ناظران متخلف را توبیخ کنیم.

انتهای خبر