شهردار بناب انتخاب شد!

در سیصدو چهارمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر بناب نادر داودی بعنوان شهردار بناب انتخاب شد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از انعکاس بناب، هم اکنون نادر داودی سرپرست شهردار بناب و رئیس سازمان اتوبوس رانی و حمل و نقل بناب، با کسب اکثریت آراء شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار این شهر […]

image_pdfimage_print
شهردار بناب انتخاب شد!
در سیصدو چهارمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر بناب نادر داودی بعنوان شهردار بناب انتخاب شد.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از انعکاس بناب، هم اکنون نادر داودی سرپرست شهردار بناب و رئیس سازمان اتوبوس رانی و حمل و نقل بناب، با کسب اکثریت آراء شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

متن مصوبه شورای اسلامی شهر بناب به شرح زیر است:

با استعانت از الطاف خداوند تبارک و تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با امعان نظر به بند یک ماده ۷۶ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و تباصر مربوطه طبق دعوت قبلی، جلسه انتخاب شهردار بناب از ساعت ۱۶ روز شنبه مورخه ۹-۱۱-۹۵ با تلاوت کلام ا… مجید و با حضور کلیه اعضاء شورای اسلامی شهر بناب تشکیل، پیروجلسات قبلی و پس از بحث و بررسی در خصوص معرفی شهردار بناب، اعضاء با توجه به حسن سابقه آقای نادر داودی، مشارالیه را بعنوان شهردار بناب انتخاب نمودند.

لذا ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان و مجموعه شهرداری مقرر می گردد  مراجع ذیصلاح  نسبت به صدور حکم نامبرده اقدام لازم را معمول فرمایند.

انتهای خبر