جزئیات دومین جلسه شورای مرکزی «جبهه مردمی» و تاریخ برگزاری مجمع عمومی دوم/ اعضای هیئت اجرایی مشخص شدند

 سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جزئیات دومین جلسه شورای مرکزی را تشریح کرد. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم ، ،مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام رحیمیان به اعلام جزئیات و […]

image_pdfimage_print

 سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جزئیات دومین جلسه شورای مرکزی را تشریح کرد.

جزئیات دومین جلسه شورای مرکزی «جبهه مردمی»/ برگزاری مجمع دوم؛ ۱۷ فروردین ۹۶/ اعضای هیئت اجرایی مشخص شدند

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از تسنیم ، ،مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام رحیمیان به اعلام جزئیات و مصوبات این جلسه پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه درباره برنامه ها و همایش های آتی که با یک جدول زمان بندی شده تا زمان انتخابات قرار است از طرف جبهه مردمی برگزار شود صحبت و گزارش آن ارائه شد.

۲۳ اسفند همایش اقشار و استانها برگزار می شود

دستجردی بر همین افزود: روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه همایشی در مجتمع آدینه برگزار می شود که در آن اقشار و استانها و کمیته های مربوطه حضور دارند و محور آن برنامه آموزشی برای مسائل مدنظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: همچنین یک برنامه دیگر روز سه شنبه این هفته به منظور انسجام فکری و هم اندیشی درونی برگزار خواهد شد و موضوع آن درباره «منظومه انقلابی گری» خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این همایش همه ۲۱ کاندیداهای جبهه که اسامی آنها اعلام شد، به همراه اعضای شورای مرکزی و همچنین تمام افرادی که می توانند از اعضا و حامیان جبهه باشند، حضور خواهند داشت.

 جزئیات «برنامه اقدام» جبهه مردمی

دستجردی درباره جزئیات «برنامه اقدام» که مشخص شده است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ها قرار شد در زمان های مختلف با افراد مختلف جلساتی گذاشته شود و همچنین درباره استانها و شهرستانها نیز صحبت شد، بنابراین در خصوص حضور اعضای شورای مرکزی در همایش های استانی و برگزاری همایش هایی از سوی خود استانها و شهرستانها نیز بحث و تصمیم گیری لازم صورت گرفت.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در همین زمینه یادآور شد: ما تا پایان امسال چند موضوع مهم خواهیم داشت که باید به آنها بپردازیم که البته هنوز جزئیات آن مشخص نشده است اما تا پایان اسفندماه این همایش ها و نشست ها برگزار خواهد شد.

مجمع دوم جبهه مردمی پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد

وی با بیان اینکه غیر از این “برنامه اقدام” ، دستور جلسه مجمع عمومی دوم نیز مورد بحث قرار گرفت، افزود: این مجمع پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد که دستور جلسات آن تصویب اساسنامه و انتخاب ۵ کاندیدا از بین ۱۰ نفر کاندیداهایی است که باید با آنها مذاکره صورت گیرد.

دستجردی تاکید کرد: این کاندیداها باید برنامه های خود را ارائه و سازوکار جبهه را قبول کنند لذا این ۱۰ نفر پس از تایید نهایی به اطلاع اعضای مجمع عمومی دوم می رسند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در مجمع عمومی دوم که با حضور سه هزار نفر از افراد گذشته برگزار خواهد شد از میان  ۱۰ نفر، ۵ نفر کاندیدای جبهه تعیین می‌شوند.

وی اظهار داشت:  بعد از مجمع عمومی دوم ما پیمایش های اجتماعی را خواهیم داشت و وضعیت آرایش سیاسی کشور را بررسی می کنیم؛ همچنین مقرر شد قرارهای متعددی با آن ۵ کاندیدا بگذاریم و نهایتا به جمع بندی نفر واحد از بین آنها برسیم.

مشخص شدن اعضای هیات اجرایی

وی همچنین به مشخص شدن اعضای هیات اجرایی در این جلسه اشاره و تصریح کرد: مصوبه هیات اجرایی نیز اخذ شد که طبق آن تعدادی از اعضای شورای مرکزی و برخی که خارج از شورای مرکزی هستند در این هیات اجرایی کار را شروع می کنند.

“اسامی اعضای هیات اجرایی امروز  مطرح و رای گیری و مسئولیت این کمیته ها تصویب شد، بدین ترتیب ۱۹ نفر ریاست کمیته های مختلف را بر عهده دارند، که ۱۵ نفر از اعضای شورای مرکزی و ۴ نفر خارج از شورای مرکزی هستند. ”

دستجردی یادآور شد: در این جلسه مصوب شد کسانی که ریاست این ۲۷ کمیته ها را بر عهده دارند، نباید کاندیدای ریاست جمهوری باشند.

انتهای خبر