جواد نکونام سرمربی تراکتورسازی شد

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم به جای امیر قلعه نویی به توافق رسیدند. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی درحالی لیگ شانزدهم را به پایان برد که امیر قلعه نویی نتوانست این تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی […]

image_pdfimage_print

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم به جای امیر قلعه نویی به توافق رسیدند.

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)به نقل از فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی درحالی لیگ شانزدهم را به پایان برد که امیر قلعه نویی نتوانست این تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی برساند و اختلافاتی که با مسئولان و مدیریت باشگاه داشت در نهایت منجر به کنار گذاشتن او شد.

پس از کنار گذاشتن امیر قلعه نویی مسئولان باشگاه تراکتورسازی مذاکره با چند گزینه برای حضور بر روی نیمکت این تیم را آغاز کردند که یکی از این گزینه ها جواد نکونام کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران بود.

گفته می‌شود مسئولان باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به توافق رسیدند و در حال مذاکره درباره کمک‌های وی هستند.

جواد نکونام (متولد ۱۶ شهریور ۱۳۵۹ در شهرری)، بازیکن بازنشسته اهل ایران است.

نکونام سابقه بازی در تیم‌های پاس تهران، الوحده امارات و الشارجه امارات، اوساسونا، استقلال تهران، الکویت و سایپا و العربی قطر را دارد.

انتهای خبر