تکذیب شایعه استعفای رئیس صداوسیما

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با تکذیب شایعه استعفای رئیس این سازمان گفت: برنامه ۵ ساله سازمان صداوسیما به زودی تقدیم رهبر معظم انقلاب می‌شود. به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در دیداری که چندی […]

image_pdfimage_print

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با تکذیب شایعه استعفای رئیس این سازمان گفت: برنامه ۵ ساله سازمان صداوسیما به زودی تقدیم رهبر معظم انقلاب می‌شود.

تکذیب شایعه استعفای رئیس رسانه ملی

به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس) به نقل از فارس، علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در دیداری که چندی قبل همراه با دکتر علی عسکری، رئیس و  تعدادی از معاونان سازمان در محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، معظم له با تقدیر از تلاش ها و خدمات رئیس سازمان مطالبه برنامه ۵ ساله از ایشان را نمودند و این برنامه مراحل آماده شدن خود را برای تقدیم به رهبر معظم انقلاب اسلامی می گذراند.

علی دارابی گفت: سازمان صدا و سیما در دوره مدیریت دکتر عسکری از آرامش، ثبات، همدلی و همکاری مثال زدنی برخوردار شده است و این اتحاد و انسجام درون سازمانی ثمره خود را در انتخابات اردیبهشت ۹۶ نشان داد که مورد تحسین همگان به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

معاون امور استان ها افزود: دکتر عسکری با روحیه جهادی، مدیریت انقلابی و تلاش شبانه روزی ، سازمان صدا و سیما را تا کنون به خوبی مدیریت کرده است و این سرمایه بزرگی برای تداوم مدیریت و خدمت ایشان در سازمان برای اجرای برنامه ۵ ساله ای است که رهبر عزیز مطالبه کرده اند.

دکتر علی دارابی افزود: همکاران و مدیران خدوم سازمان بدون توجه به شایعات و خبرسازی‌های جهت‌دار که «اتحاد و انسجام سازمان را نشانه رفته است» به وظایف و مأموریت‌های محوله مشغول هستند و اعتنایی به شایعاتی که درباره استعفای رئیس سازمان صدا و سیما و گمانه‌زنی‌هایی که کاملاً بی مورد و نادرست است اعتنا نخواهند کرد. چرا که دکتر عسکری با قوت در مدیریت سازمان هستند و هرگونه جابجایی شدیداً تکذیب می‌شود.

معاون امور استان‌ها افزود: از رسانه ها و مطبوعات که همسایه دیوار به دیوار رسانه ملی هستند انتظار می‌رود در انتشار اخبار «منبع خبر»، «صحت» و «اعتبار» آن را حتماً مورد توجه قرار دهند.

انتهای خبر