باجناق ناطق نوری،رئیس بنیاد شهید شد/ انتصابات جدید در دولت یازدهم

قطار انتصابات دولت یازدهم هر روز مسافران جدیدی را سوار و پیاده می کند. به گزارش اعتدال پرس، در جدیدترین تغییرات مدیریتی دولت، رئیس بنیاد شهید و تعدادی از معاونین و مدیران کل وزراتخانه های اقتصاد، جهادکشاورزی،صنعت و نهاد ریاست جمهوری منصوب شدند. اعتدال پرس همانطورکه پیش از این خبر داده بود، آخرین اخبار انتصابات […]

image_pdfimage_print

قطار انتصابات دولت یازدهم هر روز مسافران جدیدی را سوار و پیاده می کند.

به گزارش اعتدال پرس، در جدیدترین تغییرات مدیریتی دولت، رئیس بنیاد شهید و تعدادی از معاونین و مدیران کل وزراتخانه های اقتصاد، جهادکشاورزی،صنعت و نهاد ریاست جمهوری منصوب شدند.

اعتدال پرس همانطورکه پیش از این خبر داده بود، آخرین اخبار انتصابات مهم دولت یازدهم را هر روز در بخش ویژه ” اخبار انتصابات” منتشر می کند.

————————————————————-

حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی را به سمت «معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران » منصوب کرد.

متن حکم رییس‌جمهور بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمدعلی شهیدی
رئیس بنیادشهیدو امورایثارگران منصوب شد
نظر به مراتب تعهد، سوابق علمی و مدیریتی و شایستگی‌های اخلاقی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران » برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.    حسن روحانی

گفتنی است، شهیدی باجناق ناطق نوری و آخوندی وزیر راه و شهرسازی می باشد.

 تغییر معاونین اقتصادی وزارت اقتصاد 

شاپور محمدی به عنوان معاون جدید اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی منصوب می‌شود.

شاپور محمدی جایگزین داوود منظور در این وزارتخانه خواهد شد.

جلسه معارفه شاپور محمدی معاون اقتصادی جدید وزارت امور اقتصاد و دارایی و تودیع داوود منظور فردا برگزار می‌شود.

شاپور محمدی اکنون مدیر عامل بورس انرژی به عنوان چهارمین بورس کشور است.

وی پس از راه‌اندازی بورس انرژی ایران در اواخر سال گذشته به عنوان اولین مدیرعامل این بورس فعالیت خود را آغاز کرد.

محمدی از دانش آموختگان اقتصاد دانشگاه تهران است.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری خارجی منصوب شد

میر سعید نیکزاد لاریجانی به عنوان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران منصوب شد.

علی طیب نیا وزیر اقتصاد طی حکمی سعید نیکزاد را به عنوان جانشین بهروز علیشیری به ریاست سازمان سرمایه گذاری خارجی منصوب کرد.

سعید نیکزاد که در حال حاضر عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات است پیش از این مدیر کلی مطالعات اقتصادی و ریاست امور تولیدی و زیربنایی نهاد ریاست جمهوری در دولت خاتمی را بر عهده داشته و ریاست سازمان برنامه و بودجه استان سمنان از دیگر سمتهای است که او در دست داشته است.

نیکزاد در حالی به ریاست سازمان سرمایه‌گذاری خارجی منصوب می‌شود که مدیریت این سازمان از سال ۸۷ تاکنون بر عهده بهروز علیشیری بود و او به مدت پنج سال ریاست این سازمان را در دست داشت.

 جانشین نوبخت در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب شد

به موجب حکمی از سوی محمدباقر نوبخت، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب شد.

به موجب حکمی از سوی نوبخت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، محمود عسکری‌آزاد به سمت جانشین وی در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور منصوب شد.

به گزارش روابط‌عمومی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور اعلام کرد: براساس این حکم و نظر به شایستگی و سوابق موفق ایشان در حوزه‌های برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی و امور اداری و استخدامی کشور، تصمیم‌گیری در محدوده وظایف قانونی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به عسکری‌آزاد تفویض شده است.

همچنین در این حکم ضرورت ایجاد تحول در حوزه‌های برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی، نظارت و امور مدیریت و سرمایه انسانی مورد تأکید قرار گرفته و مسؤولیت‌های زیر به آقای عسکری‌آزاد واگذار شده است.

نمایندگی اینجانب در مراجع قانونی برای پی‌گیری و تصویب قانون و مقررات تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور
تدوین مأموریت‌ها و وظایف سازمان با رویکرد ارتقای سازمان به جایگاه راهبری رشد و توسعه کشور
طراحی ساختار سازمان با رویکرد تحقق سازمانی بهره‌ور، منعطف، چابک و کوچک
راهبری ایجاد تحول در مدیریت سرمایه انسانی به‌ منظور جذب و نگهداری نخبگان، اندیشمندان و فرهیختگان
به‌کارگیری فناوری‌های نوین (نرم و سخت) برای تحقق اهداف سازمان

در خاتمه این حکم ایجاد سازمانی اثربخش، یادگیرنده و کارآ که قادر به ایجاد تحولی شگرف در نظام مدیریت و برنامه‌ریزی کشور باشد از جمله اهداف موردنظر برشمرده شده است.

 ۳ انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی/ رئیس سازمان شیلات ایران منصوب شد

در ادامه تغییرات در بدنه وزارت جهاد کشاورزی،‌ حجتی در احکام جداگانه ای حسن صالحی را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، سید محمد حسین شریعتمدار را مشاور عالی و اسمعیل اسفندیاری پور را به عنوان مشاور وزیر و مجری طرح گندم منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی ، طی حکمی از سوی حجتی وزیر جهاد کشاورزی، حسن صالحی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران منصوب و مشغول به کار شد.

در بخشی از این حکم برارتقاء بهره‌وری به ویژه توسعه و رشد تولید آبزی پروری در کشور، استفاده مطلوب ار ظرفیت‌های سواحل شمالی و جنوبی در راستای امنیت غذایی، صادرات و ایجاد اشتغال متکی بر تولید داخل تاکید شده است.
همچنین وزیر جهاد کشاورزی در احکام جداگانه‌ای سید محمد حسین شریعتمدار و اسمعیل اسفندیاری پور را به ترتیب به عنوان مشاور عالی و مشاور وزیر و مجری طرح گندم منصوب کرد.
صالحی معاونت آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران را در کارنامه خودش دارد.

این سومین تغییر نیروی انسانی بدنه وزارت جهاد کشاورزی بعد از آغاز دولت یازدهم است، پیش از این قائم مقام وزیر جهاد در امور مجلس و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب شدند.

 قائم مقام وزیر صنعت منصوب شد

با حکم محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد دوست‌حسینی به عنوان قائم مقام وزیر صنعت منصوب شد.

دوست‌حسینی از مدیران حوزه صنعت در کشور به حساب می‌آید و بیش از ۲۰ سال سابقه اجرایی، سابقه معاونت وزیر در حوزه صنایع داشته است.دوست حسینی آخرین سمتی که به عهده گرفته بود، دبیرکلی اتاق بازرگانی تهران بود که با ترک این پست جای خود را به ابراهیم بهادرانی داد.

ابراهیم بهادرانی معاون وزیر بازرگانی در زمان وزارت یحیی آل اسحاق در دولت سازندگی و مدیرکل در سازمان برنامه‌ و بودجه سابق بوده است.

*** هر روز، منتظر اخبار جدید انتصابات دولت یازدهم در اعتدال پرس باشید

انتهای خبر