واکنش جالب دو معاون استاندار به انتقاد رسانه ها از نابسامانی مقبره‌الشعرا

معاون استاندار خطاب به مردم آذربایجان و تبریز گفت: ما از مردم عذرخواهی می‌کنیم و از فعالان رسانه‌ای که این مسائل را احصا و نکته‌یابی می‌کنند متشکریم.

image_pdfimage_print


معاونان سیاسی و امنیتی و هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید سرزده از وضعیت مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرای تبریز تاکید کردند: سامان‌دهی آثار منتسب به مفاخر آذربایجان باید در اولویت قرار گیرد.

محمدصادق پورمهدی افزود: با تماس و پیگیری‌هایی که داشتیم از سازمان عمران شهرداری تبریز خواستیم تا با استمداد از سایر ارگان‌های مرتبط هر چه سریع‌تر این مقبره را بازسازی کنند و منتظر پیمانکار اصلی نباشند.

وی ادامه داد: امیدواریم در روزهای آینده بازسازی این مکان به اتمام برسد.

پورمهدی خطاب به مردم آذربایجان و تبریز گفت: ما از مردم عذرخواهی می‌کنیم و از فعالان رسانه‌ای که این مسائل را احصا و نکته‌یابی می‌کنند متشکریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: در چند روز گذشته تصاویری از وضعیت نامناسب مقبره ثقه‌الاسلام در فضای مجازی منتشر شده بود که به دنبال آن تصمیم گرفتیم از این مجموعه بازدید کنیم.
سعید شبستری افزود: متأسفانه وضعیت این مقبره شایسته نام مفاخر آذربایجان نیست و رسانه‌ها باید این مسائل را پیگیری کنند.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان میراث فرهنگی و شهرداری سامان‌دهی آثار منتسب به مفاخر آذربایجان را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

?گفتنی است علی رغم واکنش در خور تحسین معاونین استاندار به انتقاد اخیر رسانه ها در این خصوص، برخی مسئولان رده پایین شهری رسانه ها را متهم به سیاه نمایی کرده بودند!

نتیجه تصویری برای بازسازی مقبره‌الشعرای تبریز

انتهای خبر